اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8

مشاور و استاد

  • کد خبر : 5224
  • 02 دسامبر 2017 - 9:28
یکی از مدیران شهری سابق از یک استاد دانشگاه... برای مشاوره یک پروژه شهری استفاده کرده‌ و حق مشاوره 250میلیونی هم به او پرداخت کرده‌است. از سوی دیگر، همین استاد، درجریان تحصیلات تکمیلی  این مدیرشهری،  جزو اساتیدی بوده که از نظر علمی راهنمایی‌هایی را برای موفقیت بیشتر او انجام داده‌است. این مدیر شهری سابق، مشاوران بسیاری از این دست داشته‌است.

یک بام و دوهوای منتقدین
به دنبال انتقادات نسبت به انتصاب رئیس جدید سازمان فرهنگی- ورزشی شهرداری قزوین، یک منبع مطلع گفت بیشتر معاونان و روسای سازمان‌های شهرداری قزوین در ۱۰سال گذشته به صورت قرارداد معین در حال همکاری با شهرداری بوده‌اند و هیچ مشکلی هم در این ۱۰سال وجود نداشته ‌است و این یک بام و دوهوای منتقدین  بیشتر ریشه در اختلافات سیاسی دارد.

امام رضا (ع) جوابت را بدهد
در جلسه هم‌اندیشی رسانه‌ها با استاندار قزوین یکی از خبرنگاران با سابقه استان با توجه به حضور یکی از اعضای شورای شهر در جلسه به انتقاد شدید از شهردار سابق برای احداث پل‌های مختلف در شهر پرداخت و گفت: «من نمی‌دانم احداث پل امام رضا چه توجیهی دارد. دعا می‌کنم امام رضا(ع) جواب کارهای‌تان را بدهد!» این صحبت با تعجب حاضران جلسه همراه شد و یکی از حاضرین در جواب گفت: «این آقا تخریبچی مطبوعات است!» 

اخراج کارگران «نورپلاست»
کارگران شرکت نورپلاست قزوین هفته گذشته دراعتراض به عدم دریافت حقوق به مدت ۱۱ماه خواهان رسیدگی فوری مسئولان به مشکلات آن‌ها شدند. یکی ازکارگران این شرکت گفت: ازابتدای آبان ماه شرکت درخواست عدم نیاز به اداره کارداده و با وجود اینکه هنوز مهلت قرارداد کارگران به اتمام نرسیده‌است؛ اما اقدام به اخراج نیروها کرده‌ و تولید را متوقف کرده‌اند.

حاشیه‌هایی که ادامه دارد
در جریان واگذاری زمین‌های هفت سنگان که با حاشیه‌هایی همراه بوده، برای تعدادی از مدیران مرتبط با این پرونده محکومیت انفصال صادر شده‌است. گفته می‌شود چند مدیر شهری با این احکام امکان ادامه خدمت در پست‌های خود را ندارند.

دیدارهای یادگار امام در قزوین
حجت الاسلام «سید علی خمینی» یادگار امام راحل در جریان سفر دو روزه به استان قزوین که برای شرکت در یادواره شهدای خیارج حضور یافته‌بود، شب پیش از مراسم از بیت آیت‌الله باریک بین دیدار کرد. یادگار امام همچنین به عیادت  آیت الله محمدی تاکندی رفت و از نزدیک در جریان روند درمانی آیت‌الله قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=5224

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.