اطلاعیه

  • امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
7
آن سوی خبرها

مدیرکل بانو در قزوین

  • کد خبر : 5125
  • 05 اکتبر 2017 - 7:56
گفته می‌شود رایزنی‌ها برای انتخاب مدیران کل خانم درحال اجراست و به‌زودی یکی ازبانوان باتجربه و دارای کارنامه موفق، مسئول یکی از دستگاه‌های اجرایی استان می‌شود. در دولت تدبیروامید، زنان در استان، مسئولیت بخشداری و مدیریت ادارات استانداری را برعهده گرفته‌اند.

شهردار جدید
اینگونه به نظر می‌رسد یکی از بانوان مطرح که سابقه  عضویت را درشورای شهر دارد به زودی به عنوان معاون شهردار یکی از مناطق استان مشغول به کار می‌شود. این بانوی خبرساز در مدت عضویت در شورای شهر رویکردی اعتدالی داشت و اکنون هم رابطه خوبی با مسئولان سیاسی  در دو طیف تاثیرگذار دارد.
گزینه‌های مدیرکل دادگستری
شنیده شده است با انتصاب جمال انصاری به عنوان رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، چندنفر به عنوان گزینه‌های جانشینی او در اداره کل دادگستری استان مطرح شده‌اند.گفته می‌شود صادقی نیارکی، دادستان قزوین  یکی از گزینه‌های مطرح است. او سال‌هاست در دستگاه قضای قزوین مسئولیت دارد؛ البته چند ماه پیش خبرهایی از تغییر و جابجایی‌اش منتشر شد که عملی نشد، اما  با رفتن انصاری، احتمال تغییرات در ادارات زیر مجموعه دستگاه‌های قضایی استان هم قوت گرفته‌ است.
تبعیض رسانه‌ای برخلاف مشی دولت
گفته می شود اهالی رسانه به عملکرد یکی از سازمان‌های استان انتقاد دارند؛ چون این سازمان در برنامه‌های خبری خود فقط از یک رسانه خاص دعوت می‌کند، درحالی که دولت به پوشش اخبار بدون نگاه جناحی تاکید دارد. رسانه‌های استان درحال نگارش نامه‌ای به استاندار و وزیر مطبوعه برای برخورد با این تبعیض‌ها هستند.
تغییری که تکذیب شد
شنیده شده‌است، تغییر روابط عمومی استانداری که برخی مخالفان دولت در استان مطرح کرده‌بودند، صحت ندارد و «علیرضایی» کماکان به عنوان مدیر روابط عمومی استانداری به فعالیت خود ادامه می‌دهد. از عبدالرضا میقانی به عنوان جانشین او نام برده شده بود که براساس گمانه زنی‌ها، قرار است میقانی به دفتر استاندار جدید منتقل شود.
مدیرانی که از نصرتی دفاع تمام‌قد کردند
آنگونه که منابع آگاه گفته‌اند در جلسه بررسی وضعیت پرسنل شهرداری برگزار شد، مدیران مالی، اداری و معاونت طرح و برنامه، با توجه به انتقادات برخی اعضای شورا، به شدت از سیاست‌های نصرتی دفاع کردند. نکته جالب اینکه در پاسخ به سوال یکی از اعضای شورا در زمینه تبدیل وضعیت بدون آزمون، «صفری» سرپرست شهرداری آن را غیرقانونی دانست؛ ولی عسگری، مدیر امور اداری آن را قانونی دانست که منجر به جذب خود او به شهرداری شده‌است!

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=5125

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.