اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7

تغییری که قطعی شد

  • کد خبر : 5100
  • 10 سپتامبر 2017 - 9:22
خبر اول اینکه؛ تغییر استاندار قزوین و عزیمت همتی از استان قطعی شده است و احتمالا همتی تاچند روز آینده از استان قزوین خواهد رفت.

یک منبع مطلع سیاسی به فروردین امروز گفت: مجموعه نیروهای سیاسی استان از عملکرد همتی رضایت دارند و این استاندار میانه‌رو توانسته استان را به روند آرام و اعتدالی هدایت کند. با این عملکرد رضایت وزیر کشور را جلب کرده است و احتمالا به استان البرز خواهد رفت.

جذب نیرو در لحظه آخر
خبر دیگر اینکه؛ در آخرین روزهای فعالیت یکی از شهرداران باسابقه استان، روند استخدام و جذب نیرو در این مجموعه افزایش چشمگیر و  کم سابقه ای پیدا کرده است. شنیده ها حاکی است حدود ۶۰ نفر، به آن مجموعه افزوده شده‌اند. این در حالی است  که قراردادهای برخی پرسنل خاص این مجموعه هم تغییر وضعیت پیدا کرده است.

بدهی سنگین شهرداری
شنیدیم؛ یکی از شهرداری‌های استان بیش از  300میلیارد تومان بدهی دارد و ماهانه باید سود بانکی سنگینی بابت آن پرداخت کند. این شهرداری که سالها در دست یک جناح خاص اداره می‌شده، میلیاردها تومان به بانک شهر، قرارگاه خاتم، بیمه، مالیات، پیمانکاران خرد و… بدهکار است. گفته می‌شود اداره مالیات و بیمه برای این شهرداری اجرائیه گرفته‌اند.
 
انتقاد عضو شورا از کمبودها
خبر دیگر اینکه؛ مهدی عبدالرزاقی عضو شورای شهر قزوین در نطق پیش از دستور خود از کمبودهای شدید در نواحی منفصل شهری خبر داد و گفت: درنواحی منفصل شهری خدمات‌دهی شهری بسیاربسیار ضعیف است. مردم مشعلدار، خیرآباد، حسن‌آباد، نجف‌آباد، ناصرآباد، چوبیندر، وثوق‌آباد و… ازابتدایی‌ترین امکانات و خدمات شهری محرومند. مردم این مناطق هزینه‌های شهرنشینی را پرداخت می‌کنند ولی سهم تفریح و ورزش روزانه بانوان نجف‌آباد؛ پیاده‌روی‌ در زمین خاکی کنار کانال این شهرک است.

انتقاد فرخزاد از برج تجارت قزوین
خبر آخر اینکه؛ علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری قزوین از وضعیت و احداث برج تجارت قزوین انتقاد کرده است. فرخزاد که در یک کانال تلگرامی پاسخگوی سئوالات در این مورد بود، گفت: مجوز ساخت این پروژه ۱۰سال پیش از طرف کمیسیون ماده ۵ صادر شده است و اگر امروز در خواست  می‌شد به دلیل ارتفاع زیاد و قرارگیری در حریم اماکن تاریخی این پروژه مجوز ساخت نمی‌گرفت.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=5100

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.