اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

گمانه زنی ها پایان یافت

  • کد خبر : 5005
  • 26 آگوست 2017 - 10:06
خبر اول اینکه؛ در جلسه روز گذشته فراکسیون امید، سرپرست شهرداری و رییس شورای شهر قزوین مشخص شد و به گمانه‌زنی‌ها درخصوص انتخاب شهردار قزوین پایان داده شد.بر این‌اساس، حکت‌الله داودی به عنوان رییس شورای شهر پنجم در سال اول تعیین و زهرا یوسفی نایب رییس شد. همچنین براساس این تفاهم صورت‌گرفته دکتر علی صفری سرپرست شهرداری قزوین شد. از ترکیب 9نفره شورای شهر قزوین در پنجمین دوره، فراکسیون امید دارای 6عضو است که نقش تعیین کننده‌ای در تصمیمات این شورا دارد.

همتی می ماند
گفته می‌شود؛ فریدون همتی در مقام استاندار قزوین کماکان به خدمت خود در استان ادامه می‌دهد. یک منبع مطلع گفت: استاندار کنونی قزوین عملکردش مورد تایید دولت و وزارت کشور قرار دارد و حداقل یک سال دیگر در استان باقی خواهد ماند و در صورت تغییر به جایگاه بالاتری ارتقا پیدا می‌کند.

تغییر در مدیران کل
شنیده می‌شود؛ براساس ارزیابی‌های صورت گرفته تغییر مدیران کلی که وزیر مطبوع‌شان تغییر کرده، سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت. در همین زمینه یکی از مدیران کل که رابطه نزدیکی با یکی از وزرا داشت، درصدر جدول تغییرات قرار دارد. این مدیر باسابقه عملکردش مورد تجلیل رسانه‌های مخالف دولتی قرار گرفته که در ایام انتخابات به استاندار و عملکرد دولت انتقادات جدی وارد کرده بودند.

پاسخگویی در کانال تلگرامی
خبر دیگر  اینکه؛ «سید سعید شاهرخی» معاون سیاسی استاندار در یک اقدام کم‌نظیر در کانال تلگرامی پاسخگوی فعالین رسانه و اجتماعی بود و اعضای کانال در مدت زمان یک ساعت سووالات خود را با این مقام اجرایی مطرح می‌کردند و شاهرخی پاسخگوی سووالات در زمینه‌های سیاسی و اجتماعی بود. این شیوه جدید برقراری ارتباط با مخاطبین در نوع خود جالب توجه بود.

گزینه های شهرداری بوئین زهرا
خبر دیگر اینکه ؛ با رفتن «علی صفری» از شهرداری بوئین زهرا گفته می شود «حسین غیاثوند» و «ارسلان قاسمی» به عنوان گزینه های شهرداری بوئین زهرا مطرح هستند . ترکیب شورای اسلامی شهر بوئین زهرا تغییر یافته و اصلاح طلبان پس از چند دوره اکثریت را در شورای این شهر از دست داده اند.

حق الجلسه ۳۵میلیون تومانی
خبر آخر اینکه؛ معاون یکی از شهرداران… در طول یک سال علاوه بر حقوق و مزایای ثابت، ۳۵میلیون تومان هم حق‌الجلسه دریافت کرده است. اطلاعات بیشتری از دریافت‌ها و پرداخت‌های غیرمتعارف از شهرداری… به دست آمده که بزودی به آن پرداخته می‌شود. ضمن اینکه در آخرین روزهای عمر شهرداری… آمار استخدام و تغییر وضعیت حقوق مدیران جالب توجه است.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=5005

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.