اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

گزینه‌های جدید شهرداری قزوین

  • کد خبر : 4962
  • 03 آگوست 2017 - 5:52
خبر اول این‌که، با نزدیک شدن به زمان جلسه تشکیل شورای اسلامی در دوره جدید گزینه‌های بیشتری برای شهرداری قزوین مطرح می‌شوند. غلامحسین شیری مدیرکل سابق جهاد قزوین و راه و شهرسازی هرمزگان هم از سوی آیت‌ا... تاکندی به شورا معرفی شده است.رضا گروسی مدیرکل شهر و روستای استانداری قزوین هم به‌عنوان یکی از گزینه‌های مطرح‌شده است.


شورایی‌ها برنامه خواسته‌اند

خبر دیگر اینکه، فراکسیون امید از گزینه‌های مطرح شهرداری قزوین برنامه خواسته‌اند. علی صفری، محمدهادی جعفری، گروسی و… از جمله افرادی هستند که از آن‌ها برنامه جامع خواسته شده است. به نظر می‌رسد با نزدیک شدن به زمان تشکیل اولین جلسه شورا، روند انتخاب شهردار قزوین جدی‌تر شود.

سعید آگشته در فکر بازگشت به استان
با خبر شدیم، سعید آگشته شهردار سابق الوند و شهردار کنونی لاهیجان هم بی‌میل نیست به استان بازگردد و بر صندلی شهرداری قزوین یا یکی از معاونت‌های استانداری تکیه بزند. آگشته قبل ازاین هم برای شهرداری رشت مطرح بود و مدتی هم معاون نصرتی در شهرداری قزوین بود.

گزینه مدیرکل ورزش مقبول نیفتاد
خبر دیگر اینکه، قرار بود «آرش میراسماعیلی» با پیگیری استانداری و وزارت ورزش به‌عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان معرفی شود که با مخالفت اهالی ورزشی و نمایندگان مجلس مواجه شده و فعلا این تغییر مسکوت مانده است. میراسماعیلی از حامیان دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری به حساب می‌آمد. در دیدار نمایندگان مجلس با وزیر ورزش این مخالفت مطرح شده است.

تغییرات در باشگاه کاسپین
شنیده  می شود، با شروع دوباره فعالیت باشگاه کاسپین در ترکیب هیات‌مدیره این باشگاه تغییرات اساسی صورت می‌گیرد و حتی امکان تغییر مدیرعامل این باشگاه هم وجود دارد. «سعید دقیقی» مسوولیت فنی این باشگاه را بر عهده دارد و ارتباط خوبی با استاندار قزوین دارد. از رضا گروسی به‌عنوان یکی از گزینه‌های مدیرعاملی نام برده می‌شود.

تغییرات فرمانداران کلید خورد
گفته می‌شود، به‌زودی شاهد تغییر فرمانداران در شهرهای استان خواهیم بود.از علی رحمانی به‌عنوان فرماندار جدید قزوین نام برده می‌شود و نصرت‌اله علیرضایی هم به‌عنوان یکی از گزینه‌های فرمانداری بویین‌زهرا مطرح است. البته برخی تغییرات با مخالفت نمایندگان همراه بوده است.

۳گزینه برای ریاست شورا

خبر آخر اینکه، برای ریاست شورای شهر قزوین ۳گزینه مطرح هستند. مهدی عبدالرزاقی، زهرا یوسفی و حکمت‌الله داوودی در رقابتی تنگاتنگ برای ریاست قرار دارند. مهدیه السادات قافله‌باشی در مورد انتخاب رییس جدید گفت: انتخابات اولیه درون فراکسیون امید برگزار می‌شود و یک گزینه از لیست امید برای ریاست در صحن علنی شورا مطرح خواهد شد. عبدالرزاقی و یوسفی از غرابت فکری بیشتری برخوردارند و در صورت توافق می‌توانند ریاست شورا را برعهده بگیرند.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=4962

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.