اطلاعیه

  • امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
7

علی اوسط هاشمی در قزوین

  • کد خبر : 4903
  • 16 جولای 2017 - 6:40
خبر اول اینکه  علی اوسط هاشمی، استاندار سیستان و بلوچستان هفته گذشته به قزوین آمده و با برخی چهره‌های سیاسی و فرهنگی استان دیدار صمیمانه‌ای داشته‌است.

هاشمی از چهره‌های مقبول است که در زمان معاونت سیاسی استانداری قزوین تعامل خوبی با جریانات سیاسی استان داشته‌است.هاشمی در منزل یکی از مسئولان احزاب استان با برخی چهره‌های شورای شهر جدید از جمله دکتر یوسفی دیدار کرده‌است.

دیدار صمیمانه
خبر دیگر اینکه 
جمعی از منتخبان شورای شهر جدید قزوین با استاندار قزوین دیدار صمیمانه‌ای داشته‌اند و در این جلسه خصوصی که رسمی نبوده، همتی به اعضای جدید توصیه کرده که به دور از کار سیاسی فقط به فکر عمران و آبادانی شهر قزوین باشند.

جلسه‌ای انتقادی
شنیده می شود
نشست شورای اصلاح طلبان استان قزوین هفته گذشته برگزار شد و دراین جلسه موضوع ریاست شورا مطرح شده‌است که دراین زمینه نمایندگان احزاب و تشکل‌ها به بیان نقطه نظرات خود در فضایی انتقادی پرداخته اند. به نظر می‌رسد انتخاب ریاست شورا چندان هم برای اصلاح طلبان ساده نباشد.

داوودی رای دارد
خبر دیگر اینکه 
یکی از چهره‌های مطرح سیاسی استان درجلسه‌ای گفته که داوودی آرای سه نفر دیگر که اصولگرا و مستقل هستند برای ریاست دارد و اگر یک نفر هم از لیست امید به او رای بدهد، رئیس می‌شود که با واکنش حضار در جلسه همراه شده‌است و برخی گفته‌اند که این الهه راستگو کیست!

نژاد بهرام در قزوین
گفته می‌شود
«زهرا نژاد بهرام» منتخب فراکسیون امید تهران به قزوین آمد و با برخی ازمنتخبان شورای شهر قزوین دیدار کرد و به تبادل نظر پرداخت. نژاد بهرام که اصالتی تاکستانی دارد و سفرهای همیشگی و منظمی به استان دارد،رابطه خوبی با یکی از بانوان منتخب شورای شهر دارد.

پاسخ به امام جمعه ابهر
خبر آخر اینکه 
امام جمعه ابهر درسخنانی به اولین گام‌ها در ترویج بی‌حجابی ازقزوین اشاره کرده ‌بود که یکی از نویسندگان قزوینی به اشتباه برداشت امام جمعه ابهر پاسخ داد. حسن سلیمانی گفته محلی که امام جمعه ابهراشاره کرده‌ درقزوین نیست و درسمنان است!

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=4903

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.