اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
9

تغییر بلافاصله پس از انتخابات

  • کد خبر : 4774
  • 31 می 2017 - 11:44
خبر اول اینکه،؛ استاندار به دلیل ضعف  مدیریتی یکی از مدیرانش در استانداری در روند انتخابات شورای شهر، بلافاصله پس از انتخابات پست مدیریتی او را تغییر داد.

این مدیر حدود ۴سال این سمت را برعهده داشت؛ البته پیشتر یکی از نمایندگان مجلس حضور این مدیر را بر این مسند غیرقانونی عنوان کرده‌بود.

خرید و فروش رای در همین حوالی
شنیدیم؛ در دو شهر قزوین، برخی از کاندیداهای شورای شهر، تخلفات گسترده چون خرید و فروش رای داشته‌اند؛ البته  می‌گویند در دوره‌های پیشین در همین مناطق چنین تخلفاتی رخ داده بود.فرمانداری هنوز صحت انتخابات یکی از شهرهای قزوین را اعلام نکرده‌است.

اولین جلسه شورای شهری با شورای اصلاح طلبان
گفته می‌شود؛ اولین جلسه شورای اصلاح طلبان قزوین پس از انتخابات با حضور منتخبان لیست امید برگزار شد. دراین جلسه به اعضای جدید شورا توصیه شد که انسجام و وحدت خود را در شورای شهر حفظ کنند و در مورد مصوبات اتفاق نظر داشته باشند؛ البته در مورد تعیین شهردار صحبتی به میان نیامد.

حضور یک ناکام لیستی در فرمانداری
مطلع شدیم؛ یکی از افراد لیست شناسنامه‌دار شورای شهر قزوین، زمانی که در انتخابات پیروز نشد با مراجعه به فرمانداری، مدعی تخلف در انتخابات شد؛ چون تصور می‌کرد که بدون شک با قرارگرفتن در لیست وارد شورا می‌شود.

تغییر در دو دستگاه دولتی
آنگونه که با خبر شدیم؛ با پیروزی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری دو مدیر دولتی در قزوین به دلیل عملکرد ضعیف تغییر می‌کنند.  تغییر مدیران ناکارآمد و ناهمسو، همواره خواسته حامیان دولت بوده‌است؛ حتی ناصر قوامی، رئیس شورای اصلاح طلبان این خواسته را در جشن پیروزی انتخاباتی روحانی تکرار کرده ‌بود.

بویین زهرا در دست اصولگرایان
بنا بر شنیده ها؛ شهرستان بویین زهرا که در دوره پیشین شورای شهر در دست اصلاح طلبان بود، در این دوره این طیف در اقلیت قرار گرفت. بویین زهرا، زادگاه یکی از سران اصلاحات است؛ بنابراین انتظار می‌رفت، قدرت در دست اصلاح طلبان باقی بماند؛ اما می‌گویند یکی از بانفوذان اصولگرا با تطمیع اهالی روستاهای اطراف رای را در سبد حامیان خود ریخت.

تبریکات رنگ و لعاب دار شهرداری
دست آخر اینکه؛ پس از پیروزی اکثریت لیست اصلاح طلبان با عنوان “امید” در انتخابات شورای شهر، شهرداری قزوین در خیابان‌ها و میادین اصلی شهر با نصب بیلبورد ها و  بنرهایی چشم نواز و در ابعاد بزرگ، انتخاب زهرا یوسفی، مهدی عبدالرزاقی، مهدیه قافله باشی، حکمت الله داودی، منیره قوامی و سعید دقیقی را تبریک گفته‌است؛ این درحالی‌است که شهرداری قزوین به جریان راست نزدیک است. 

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=4774

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.