اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
آن سوی خبرها

۲۷نفر در لیست

  • کد خبر : 4680
  • 01 می 2017 - 13:18
خبر اول اینکه لیست انتخاباتی اصلاح طلبان شهر قزوین در حال تکمیل است و براساس شنیده‌ها از لیست اولیه که 60نفر میثاق نامه را امضا کرده‌اند؛ کمیته انتخاب کاندیداهای اصلاح طلبان پس از گفت و گو با تمامی 60نفر 27نفر را انتخاب کرده که قرار است تا هفته آینده 9نفر نهایی لیست اصلاح طلبان مشخص شود.

صلاحیت‌هایی که تایید نشد
خبر دیگر اینکه در جریان بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات شورای شهر قزوین، گفته می‌شود صلاحیت چند تن از اعضای شورای اسلامی قزوین هم تایید نشده‌است. ۲۱نفر صلاحیت شان برای کاندیداتوری انتخابات شورای شهر قزوین احراز نشده است.

تخریب گسترده و هماهنگ
با خبر شدیم؛ در جریان سفر رییس جمهور به قزوین از ساعات اولیه در یک اقدام هماهنگ و برنامه‌ریزی شده، روند پخش خبرهای حاشیه‌ای و منفی در برخی سایت‌ها و خبرگزاری‌ها و کانال‌های تلگرامی به صورت کم‌سابقه‌ای شدت گرفت؛ به طوری که در روز سفر و فردای آن روز با انتشار برخی اخبار نادرست و تکذیب پی در پی مسئولان ادامه پیدا کرد.

غیبت امام جمعه
در مراسم استقبال رسمی از رییس جمهور که در ایستگاه راه آن قزوین برگزار شد، عدم حضور امام جمعه قزوین از نکات قابل توجه بود. آیت ا.. عابدینی در سفر چند ماه گذشته رییس جمهور به قزوین حضور داشت. امام جمعه قزوین در مجمع جهانی شهرهای اسلامی هم غایب بود.

فرزندان شهدا در لیست
شنیده شده است لیستی از فرزندان شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی هم برای رقابت های انتخاباتی شورای شهر تهیه شده است که محسن رحیمی فرزند شهید رحیمی، از اصولگرایان یکی از منتقدان جدی دولت در استان در آن حضور دارد .

شعبانپور رئیس شد
خبر دیگر اینکه؛ رضا شعبانپور از سوی “محمد علیخانی” به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در شهرستان قزوین منصوب شده‌است. علیخانی رئیس ستاد روحانی در روز های اخیر احکام کمیته های مختلف ستاد انتخاباتی را صادر کرده‌است .  

جمنا به دنبال لیست
شنیده می شود؛ جبهه مردمی نیروهای انقلاب در قزوین به دنبال تهیه لیست واحدی با برگزاری انتخابات محدود است . گفته می شود در روزهای آینده این تشکل با دعوت از تعداد کثیری از چهره های اصولگرای قزوین، لیست ۹ نفره انتخابات شورای شهر قزوین را تعیین می کند. 

لیست ۹نفره اصولگرایان
خبر آخر اینکه؛ لیست ۹نفر از اصولگرایان که در انتخابات شورای شهر قزوین مورد حمایت بخشی از طیف اصولگراست از سوی نجف آبادی اعلام شد. شفیعی‌ها، ظاهری، حق‌شناس، طاهره سیدی، فصیحی رامندی، مهدیخانی، خورشیدی، قنبری و صلح‌جو از جمله افراد لیست ائتلاف پیروان ولایت هستند.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=4680

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.