اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6
از تاتامی تا سفره هفت‌سین با شناسنامه کاراته قزوین؛

نوروز،یادآور خاطرات خوب اردو است

  • کد خبر : 4648
  • 04 آوریل 2017 - 13:17
نوروز،یادآور خاطرات خوب اردو است
بهمن عسگری، امسال هم سنت‌شکنی نکرد و نشان داد مرد شماره یک کاراته قزوین زیبنده اوست و حالا حالاها باید روی مدال‌آوری او حساب باز کنیم.مرد طلایی تاتامی علی‌رغم مصدویت بدی که گریبانش را گرفت، بازهم خوب ظاهر شد تا بتوانیم او را برای مواقع حساس در آب نمک بخوابانیم.
بهمن، سال پرفرازونشیبی داشت و اتفاقات تلخ و شیرینی را تجربه کرد؛ اما با همان متانت همیشگی مدال‌ها را درو کرد تا نشان دهد در کاراته تمام شدنی نیست. او از طرفی هم سال۹۵ به جرگه متاهل‌ها پیوست و شاید این اتفاق را بتوان نقطه عطفی در زندگی او نامید که قهرمان کاراته قزوین و کشور را وارد فاز جدیدی از زندگی کرده‌است. خواندن مصاحبه مرد طلایی تاتامی در آستانه سال نو خالی از لطف نیست.
یرگ‌های تقویم ۹۵ برای بهمن عسگری چطور ورق خورد؟
سال۹۵ سال خوبی بود و علی‌رغم مصدومیت و بدبیاری که گریبان‌گیرم شد با لحظات شیرینی هم همراه بود و ازدواج و حضور در فینال بازی‌های جهانی و کسب طلای جهان، کامم را شیرین کرد.
 چه چیزی در این سال تو را ذوق زده و چه چیزی ناراحتت کرد؟
همان‌طور که گفتم ازدواج و تکرار قهرمانی و… اتفاقات خوب امسال بودند که مرا سرذوق آوردند و از طرفی هم مصدومیت زانو که البته اکنون برطرف شده، دادم را به هوا بلند کرد.
 مرد طلایی تاتامی به خودش در سال ۹۵ نمره قبولی می‌دهد؟
خواسته‌هایم در این سال کم و بیش محقق شد و اگرچه به دلیل مصدومیت در انفرادی نتوانستم آن‌طور که باید و شاید درست عمل کنم؛ ولی در تیمی خوب بودم و رضایت نسبی از خودم دارم.
 عیدانه‌ات به مردم قزوین چیست؟
تلاش می‌کنم بازهم طلای آسیا را کسب کنم و در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی نیز طلایی شوم و این را پیشکش همشهریان عزیزم کنم.
 عید هم که طبق معمول کنار خانواده نیستی.
به دلیل حضور در اردوهای تیم ملی جهت بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی عید امسال را هم از دست داده‌ام و کنار خانواده نخواهم بود که ان شاءالله این سختی با کسب مدال طلا اردیبهشت ماه جبران شود.
 تو هم که پای ثابت سفره هفت سین و عید هستی.
نوروز، خاطرات خوب اردورا برایم تداعی ‌می‌کند؛ ولی قهرمانی در رقابت‌ها به دوری از خانواده می‌ارزد، ضمن اینکه طراوت و شادابی این ایام را با هیچ چیز عوض نمی‌کنم.
 هرکدام از سین‌های سفره هفت سین تو را یاد چه چیزی می‌اندازند؟
ازسبزه که به‌عنوان نماد سبزی و تازگی استفاده می‌کنیم و سکه هم که روزی را زیاد می‌کند و سرکه و… هم که خواص خود را دارند و درکل رسم زیبایی است.
 در عید خوب دست به جیب می‌شوی یا نه؟
معمولاً هم خوب عیدی می‌دهم و هم خوب عیدی می‌گیریم که البته باتوجه به مستقل شدن در زندگی و تاهل کفه ترازو به نفع عیدی دادن سنگینی می‌کند.
 دوست داریم درباره جملات زیر اظهارنظر کنی.
کاراته: زندگی، تاتامی: شروع و خاتمه همه چیز برایم،  حمیدرضا داوری: الگو و مربی اخلاق، سکوی قهرمانی: لحظات شیرین،  فدراسیون کاراته: مسئولیت، بهمن عسگری: مرد روزهای سخت
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=4648

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.