اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5
نوستالژی شب عید با سلطان فوتبال قزوین

تیم لیگ یکی را پیشکش قزوینی‌ها می‌کنیم

  • کد خبر : 4652
  • 04 آوریل 2017 - 13:28
تیم لیگ یکی را پیشکش قزوینی‌ها می‌کنیم
رضا مطلبی، شناسنامه مربیان قزوین امسال هم از رفیق شفیقش فیروزخان کریمی جدانشد تا این زوج موفق در فوتبال ایرانگردی کند. آقا رضا، برگ‌های تقویم 95 خود را با حضور در اکسین و در ادامه نقل مکان به نفت آبادان و حضور در برزیل ایران ورق زد تا سال برای او مثل همه با تلخی‌ها و شیرینی‌های زیادی تمام شود.


شاید بالا و پایین‌های کاسپین، مطلبی را هم مثل همه حرص داد و این مربی دلسوز فوتبال قزوین علی‌رغم دوری از قزوین، روزهایش را با این دغدغه شب کرد. حالا که سال ۹۵ نفس‌های آخرش را می‌کشد آقارضا هم به فکر پایانی نوستالژیک با فیروزخان در لیگ برتر است تا با موفقیت نفتی‌ها، سال را به پایان ببرند. سلطان فوتبال قزوین، نقشه‌های زیادی برای فوتبال قزوین در سر دارد و می‌خواهد مستطیل سبز دیارمینودری را حسابی سورپرایزکرده و سرذوق بیاورد. گفت و گوی نوروزی ما را با مرد پرجنب و جوش کنار زمین از دست ندهید.
امسال هم رفیق نیمه راه فیروزخان نشدید؟
من از سال۸۰  با  فیروزخان هستم و در این ۱۶سال، بارها گفته که مرا به خاطر خودم می‌خواهد و از طرفی هم به لحاظ فکری و کاری خیلی به هم نزدیکیم. برخی افراد در این زمینه شیطنت می‌کنند تا جایی‌که برای حضور در ماشین سازی عده‌ای گفتند ایشان حق فعالیت ندارد؛ ولی در ۲۱ سال گذشته هرجابوده موفق عمل کرده‌ است.
 سایه روشن ها و تاریک سال ۹۵ رضا مطلبی چه بوده‌است؟
اتفاق خوب شخصی‌ام، فروش خانه پس از دو سال بود(با خنده) و از دست دادن دو دوست صمیمی که در اثر سقوط از بالکن در تهران اتفاق افتاد، خاطره تلخی بود که در این سال برایم بجا ماند و در حیطه ورزش نیز تظاهر و ریا و خودنمایی برخی افراد به شدت ذهنمان را آزار می‌دهد.
 حرف از کاسپین شد، می‌توان کاسپین را تیغ دو لبه نامید؟
بله؛ چراکه کاسپین با عدم صعود به لیگ یک، اعصاب همه را خط خطی کرد نتایج امسال نشان‌دهنده عقبگرد فوتبال قزوین است و از طرفی خوشحالیم که حداقل به لیگ سه سقوط نکردیم.
 چه چیزی را  به‌عنوان عیدی پیشکش فوتبال دوستان قزوینی  می کنید؟
به دنبال خرید سهمیه یک تیم لیگ یکی برای فوتبال قزوین هستیم که در این زمینه صحبت‌هایی هم با اسپانسر شده و امیدواریم با کمک فیروزخان سال آینده فوتبال قزوین را لیگ یکی ببینیم.
 چه نوستالژی با سین‌های سفره هفت سین دارید؟
سبزه که من را یاد مستطیل سبز و زمین‌های روبروی اداره برق در باغ دبیر می‌اندازد و نشانه سرزندگی و خوشحالی است وبا دیدن  سکه هم که یاد پول و قراردادهای فوتبال می‌افتیم.
 رضا مطلبی در عیدی دادن هم مانند کوچ دستی بر آتش دارد؟
خوب عیدی دادن و گرفتن از شیرینی‌های عید است و ما هم طبق معمول امسال هم باید دست به جیب شویم.
  امسال هم در لحظه تحویل سال در مزار شهدا آفتابی می‌شوید؟
نه؛ متاسفانه یا خوشبختانه عید امسال کنار خانواده نیستم و برای بازی ۱۲ فروردین با پرسپولیس آماده می‌شویم.
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=4652

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.