اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

تجمعات پایان سالی

  • کد خبر : 4573
  • 19 مارس 2017 - 13:51
خبر اول اینکه در روزهای پایانی سال، روند تجمعات کارگری وصنفی شکل خاصی گرفته‌است. با توجه به پوشش گسترده رسانه‌های منتقد دولت، به نظر می‌رسد این تجمعات بهانه‌ای برای انتقاد شدیدتر به دولت روحانی و زیرسئوال بردن عملکردها در آستانه انتخابات است. اعتراض کارگران شرکت کنتورسازی که دردولت قبل واگذار شده‌بود با پهن کردن سفره خالی در جلوی استانداری از جمله این تجمعات بود که در فضای مجازی پوشش گسترده‌ای داشت.

 ردپای یک مدیر دولت سابق  درتخریب باغستان
گفته می‌شود؛ در پی تخریب باغستان قزوین، رد پای یکی از مسئولان سابق هم مشاهده می‌شود. این مسئول اجرایی سابق مالک بخشی از این باغ‌های سنتی بوده است که به صورت متفاوتی تخریب شده‌است. البته پیگیری رسانه‌ها و فعالان زیست محیطی در جلوگیری از تخریب باغستان ادامه دارد و به زودی گزارشی از پشت پرده این تخریب‌ها منتشر می‌شود.

دلخوری اصولگرایی
خبر دیگر اینکه یکی از چهره‌های اصولگرای قزوین که سابقه عضویت در شورای شهر هم دارد، به شدت از لیست احتمالی اصولگرایان در انتخابات شورای شهر قزوین دلخور است. این چهره سیاسی که تمایل به حضور در شورا داشته با دیدن اعضای کنونی شورا در لیست ائتلاف اعلام کرده،با این شرایط علاقه‌ای به حضور در انتخابات شورای شهر ندارد. این عضو فعال که قبلا مغضوب اصولگرایان شده بود خواستار حضور افراد توانمند در لیست شده‌است.

لیست ورزشی‌های شورای شهر
شنیدیم؛ افراد منتسب به جامعه ورزش هم برای انتخابات شورای شهر عزم خود را جزم کرده‌اند. در لیست ورزشی‌ها، مهدی عبدالرزاقی، مجید رضایی، سعید دقیقی، شهرام صفری و حسین مردعلی و … مشاهده می‌شود که عزم خود را برای حضور در انتخابات جزم کرده‌اند و چند روز پیش نیز  نشست صمیمانه‌ای نیز برگزار کرده‌اند.

تجمع فرهنگیان
خبر دیگر اینکه؛ چندی پیش جمعی از فرهنگیان استان قزوین برای پیگیری مطالبات از جمله کمبود بودجه آموزش و پرورش در مقابل سازمان آموزش و پرورش تجمع کردند. این تجمع به دعوت کانون صنفی فرهنگیان استان نبوده‌است؛ البته در چند استان هم چنین تجمع‌هایی برگزار شد.

سربازان شنبه در لیست
خبر آخر اینکه اعلام اولیه لیست یک جریان سیاسی با واکنش‌هایی همراه شده‌است. یکی از چهره‌های مطبوعاتی استان با اعتراض به این لیست برخی اعضای آن را "مجاهدان روز شنبه" خطاب کرده‌است که فقط حضوری ناموثر در ستادهای انتخاباتی داشته‌اند و بعد با ادعای وابستگی به جریان … خود را در لیست جا داده‌اند. او با انتقاد از این رفتارها، از دو جریان سیاسی خواسته ازرفتارسفله پرورانه برخی ازسران دوجناح بااین منفعت‌طلبان دوری کنند که این گونه رفتارها دادنیروهای اصیل و با ریشه را درآورده است.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=4573

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.