اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

زیبا کلام در قزوین

  • کد خبر : 4540
  • 23 فوریه 2017 - 13:08
خبر اول اینکه ؛ صادق زیبا کلام استاد دانشگاه و فعال سیاسی به دعوت انجمن فرهنگ و سیاست دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) به قزوین می آید. دکتر زیبا کلام روز سه شنبه سوم اسفندماه در مراسمی با عنوان «میراث آیت اله» برای چهلمین روز درگذشت آیت اله هاشمی در این دانشگاه سخنرانی خواهد کرد.

تغییرات  محتمل
خبر دیگر اینکه؛  در روزهای اخیر زمزمه‌هایی از تغییرات در سطح مدیران کل استانداری مطرح است؛ گفته می‌شود روند تغییرات تا قبل از پایان سال صورت خواهد گرفت و گزینه‌های نزدیک‌تر به سیاست‌های دولت در این جایگاه‌ها استفاده خواهند شد. بعد از تغییر معاون سیاسی دیگر تغییر عمده‌ای در استانداری قزوین مشاهده نشده است. همتی استاندار قزوین با حساسیت بیشتری روند و یا لزوم تغییرات در استانداری را پیگیری می‌کند.

پیام خرداد تعطیل شد
شنیدیم؛ سایت «پیام خرداد» از معدود سایت‌های جریان اصلاح‌طلب و حامی دولت در استان قزوین، تعطیل شد. این سایت را می‌توان از پایگاه‌های اطلاع‌رسانی متفاوت استان دانست که بدون وابستگی به ارگان‌ها و نهادهای خاص به انتشار اخبار و تحلیل‌ می‌پرداخت. فعلا گردانندگان این سایت به شبکه تلگرام کوچ کرده‌اند و با تشکیل کانال تلگرامی پیام خرداد به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

اختلاس گران  در دادسرا
گفته می‌شود؛ یکی از مدیران سابق استان قزوین به همراه معاون و دو نفر از کارمندان این اداره به اتهام اختلاس به دادسرا فراخوانده شدند.
میزان این اختلاس مشخص نیست. بر اساس گزارش ولایت، اختلاس از طریق مراوده با شرکت‌های پیمانکاری صورت گرفته است. دادستان قزوین با حساسیت ویژه این پرونده را پیگیری می‌کند و در روزهای آینده اخبار بیشتری از این پرونده منتشر خواهد شد.

بیانیه‌ای که تکذیب شد
خبر دیگر اینکه؛ در پی انتشار نامه‌ای به شورای اصلاح‌طلبان استان قزوین با امضای مسوولان شاخه جوانان هفت حزب؛ مسوولان احزاب نام‌برده‌شده امضاهای نامه را تکذیب کردند.
چهار حزب اصلاح‌طلب که نام شاخه جوانان آن زیر بیانیه اعتراضی به شورای اصلاح‌طلبان قزوین دیده می‌شد، منکر امضای چنین بیانیه‌ای شدند. یک کانال خبری با انتشار جوابیه شاخه استانی احزاب کارگزاران سازندگی، اعتماد ملی، جوانان ایران اسلامی و حزب اسلامی کار، انتشار بیانیه اعتراضی به شورای اصلاح‌طلبان قزوین را مشکوک خوانده است.

تلاش برای رضایت
خبر آخر اینکه؛ یکی از بستگان نماینده سابق که به چند سال زندان و شلاق محکوم‌شده است، به دنبال جلب رضایت شاکی است. محکومیت فرد یادشده به دلیل فعالیت‌های زمان تبلیغات است. شاکی این پرونده یکی از چهره‌های مطرح سیاسی استان است. اگر شاکی رضایت ندهد محکوم باید به زندان برود.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=4540

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.