اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6

دبیر جدید حزب کارگزاران استان انتخاب شد

  • کد خبر : 4490
  • 09 فوریه 2017 - 11:58
خبر اول اینکه؛ جلسه شورای مرکزی حزب کارگزاران در استان قزوین به‌منظور تعیین دبیر جدید این حزب، هفته گذشته با حضور شورای مرکزی استان برگزار شد.

 سالار قاسمی دبیری حزب کارگزاران سازندگی را از ابتدای فعالیت در استان قزوین برعهده داشت و در این انتخابات که ۱۷نفر حق رای داشتند «علی صفری» شهردار بویین‌زهرا به‌عنوان دبیر جدید این حزب در استان قزوین انتخاب شد. در این انتخابات درونی علی صفری ۱۱رای و سالار قاسمی ۶رای کسب کرد و به نظر می‌رسد دوره جدیدی از فعالیت حزب کارگزاران در استان قزوین آغاز شود چراکه این تغییر دبیر حزب با حضور اعضای جدیدی که به شورای مرکزی این حزب راه پیدا کرده‌اند صورت گرفت که دارای افکار جدید هستند و با سالار قاسمی اختلاف‌نظر دارند.

لیستی که کامل نشده است
مطلع شدیم؛ لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان برای انتخابات شورا در قزوین هنوز تکمیل نشده است و تا ۱۵اسفندماه ۹نفر برگزیده معرفی می‌شوند. گفته می‌شود اصلاح‌طلبان و حامیان دولت در استان قزوین در همه حوزه‌ها یک لیست واحد ارایه می‌دهند. ۹نفر از سوی شورای مرکزی اصلاح‌طلبان قزوین به‌عنوان کمیته انتخاب کاندیداها تعیین‌ شده‌اند که بر اساس یک منشور مشخص به تعیین کاندیداها خواهند پرداخت و اولین شرط این منشور پایبندی به اصول فکری و اخلاقی اصلاح‌طلبی است.

منشوری که امضا شد
گفته می‌شود؛ جلسه دبیران احزاب اصلاح‌طلب استان قزوین با آیت‌ا…تاکندی، حجت‌الاسلام علیخانی و قوامی برگزار شد و در این جلسه احزاب اصلاح‌طلب استان با امضای منشوری متعهد شدند که به لیست اعلامی شورای اصلاح‌طلبان استان در انتخابات شورای شهر پایبند باشند.

کاندیداهای میانه
دیگر اینکه؛ انتخابات سمن‌های جوان استان قزوین برگزار شد و ۹نفر به‌عنوان سمن‌های برگزیده انتخاب شدند که درادامه این افراد باید ۲نفر را از بین خود برای حضور در سمن‌های برگزیده کشور مشخص کنند. در این انتخابات هر دو طیف سیاسی به‌طور برابر برگزیده شدند. انتخاب "محمدحسین زرآبادی " برادر نماینده قزوین از نکات جالب‌توجه بود.

بیلبوردهای تبریکی
وخبر آخر اینکه؛ شهرداری قزوین در اقدامی نامتعارف، پیام‌های تبریکی در بیلبوردهای سطح شهر برای انتصاب لطف‌ا… سیاهکالی مرادی نصب کرده است که در گذشته چندان مسبوق به سابقه نبوده است. اینکه چرا باید در بیلبوردهای بزرگ شهر که هرکدام با هزینه‌های هنگفت به مردم اجاره داده می‌شود تبریک گفته شود سوالی است که پاسخش را باید شورا و شهرداری قزوین بدهند و این بدعتی جدید در روزهای پایانی شورای چهارم است.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=4490

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.