اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

مصوبه ابهام برانگیز شورای شهر

  • کد خبر : 4417
  • 12 ژانویه 2017 - 12:11
خبر اول اینکه، نمایندگان شورای اسلامی شهر قزوین در مصوبه‌ای 20میلیارد ریال برای کمک به مساجد شهر قزوین تصویب کرده‌اند. کمک به مساجد از جمله اقدامات ارزشمند است، ولی این مصوبه در سال پایانی فعالیت شورای شهر از جمله مصوبات شائبه برانگیز است که می تواند سبب ابهام در افکارعمومی در زمینه نحوه هزینه‌کرد اعتبار تخصیصی در این زمینه شود.

تشدید تحرکات شبه انتخاباتی!
مطلع شدیم، یکی از اعضای پارلمان شهری … در نشستی با نایب رییسان هیات‌های ورزشی استان بر ضرورت توسعه و توجه بیشتر به ورزش بانوان تاکید کرده است. به نظر می رسد برگزاری اینگونه نشست ها، آن هم در روزهای منتهی به انتخابات، به عنوان تلاش انتخاباتی تلقی شود.

الموتی‌ها با توپ پُر می‌آیند
گفته می‌شود: افراد بانفوذ الموتی در حال تهیه لیستی برای حضور موثر در انتخابات شورای شهر قزوین هستند. آنگونه که خبر می‌رسد فعالان سیاسی و اجتماعی الموتی با محوریت «ایوب رحیمی»، معاون سابق سیاسی–امنیتی استاندار، خود را برای انتخابات اردیبهشت ماه آماده می‌کنند. علاوه بر رحیمی، از علی صفری شهردار بویین زهرا و حسن رجبی، فعال رسانه‌ای اصولگرا به عنوان افراد این لیست نام برده می‌شود.

تلاش برای معاونت!
دیگر اینکه، به دنبال انتصاب علوی معاون اداری مالی ورزش استان به سمت مدیرکلی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، از سید علی بابایی، مسوول حراست اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان فرد جایگزین علوی نام برده می‌شود. بابایی ۹سال است که مسوولیت حراست این اداره کل را بر عهده دارد و از بازماندگان دولت احمدی‌نژاد در مجموعه ورزش است. وی با چندین مدیرکل کار کرده و به نظر می‌رسد از حاشیه امنی در این جایگاه برخوردار است، به طوری که در بسیاری از تصمیمات حوزه ورزش به طور مستقیم و غیرمستقیم موثر است.

لیست اصلاح‌طلبان در حال تکمیل
باخبر شدیم، اصلاح‌طلبان استان که از مدتی قبل رایزنی‌های خود را برای حضور پر قدرت در انتخابات شورای شهر قزوین آغاز کرده‌اند، در حال تکمیل لیست انتخاباتی خود هستند و کمیته انتخاب شورای اصلاح‌طلبان در حال بررسی کاندیداهای این جناح سیاسی است. گفته می‌شود حضور دکتر زهرا یوسفی، مسلم بیدخام، مهدی عبدالرزاقی، محمدهادی جعفری و اسحاق چگینی در این لیست قطعی شده و از مهدیه السادات قافله باشی، سعید دقیقی و مهدیه السادات میرناصری هم به عنوان دیگر گزینه‌ها نام برده می‌شود.

۲۰۰خودکشی سالانه در قزوین
و خبر آخر اینکه، سالانه  به طور میانگین۱۵۰تا ۲۰۰نفر در قزوین دست به خودکشی می‌زنند. رییس اداره مراقبت از آسیب‌های ‌اجتماعی‌ بهزیستی استان با اعلام این خبر گفت: میانگین استفاده از فضای مجازی در جهان ۱۶ساعت درماه است، اما در کشورمان ۵ساعت در روز است. میرباقری همچنین افزود: ۴۰درصد افراد در جامعه مخاطب شبکه‌‎های ماهواره‌ای و ۳۴درصد بیننده ناخواسته سایت‌های مستهجن هستند.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=4417

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.