اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6
آن سوی خبرها

لیست اصول‌گرایان تکمیل شد

  • کد خبر : 4348
  • 19 نوامبر 2016 - 14:33
خبر اول اینکه، اصول‌گرایان استان که در انتخابات مجلس، شکست سنگینی را متحمل شدند تلاش می‌کنند در انتخابات سال آینده، اکثریت خود را در پارلمان محلی قزوین از دست ندهند. برخی خبرها حکایت از آن دارد که لیست انتخاباتی این جناح سیاسی نیز بدین منظور تقریبا آماده شده است. از فصیحی رامندی، یزدان پناه، شفیعی‌ها، ظاهری، اشدری، نیکویه، محمدبیگی و غیاثوند به‌عنوان نفرات اصلی این لیست نام برده می‌شود.

کلاه‌برداری ۶۰میلیاردی در البرز
باخبر شدیم، عده‌ای با راه‌اندازی یک شرکت سوری در شهر صنعتی البرز، دست به کلاه‌برداری ۶۰میلیارد ریالی در شهرستان البرز زده‌اند. این افراد با پیگیری دستگاه قضایی و پلیس آگاهی استان دستگیرشده‌اند و پرونده اتهامی متهمان در دادسرای عمومی و انقلاب البرز در حال رسیدگی است.کلاه‌برداران با افتتاح حساب در بانک سپه البرز و گردش حساب‌های سوری به کسب اعتبار کاذب پرداخته و پس‌ازآن با خرید پکیج مواد غذایی و ضایعات و پرداخت چک‌های مدت‌دار کلاه‌برداری کرده و سر موعد چک‌ها، دفتر شرکت‌ها را بسته و متواری می‌شوند.

پرونده پردیسبان روی میز مجلس
شنیدیم، پروند بررسی احداث برج پردیسبان که در دولت گذشته در شمال شهر آبیک با تبلیغات تلویزیونی گسترده آغاز شده بود و با دستور مقامات قضایی متوقف شد در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است.این پروژه که در زمان تبلیغاتش هم رویایی می‌نمود و بسیاری از صاحب‌نظران به اجرای آن مشکوک بودند به‌همراه پرونده پروژه شاندیز و موسسه میزان در کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی موردبررسی مجدد قرار خواهند گرفت.

زیباکلام در قزوین
مطلع شدیم، صادق زیباکلام استاد دانشگاه و صاحب‌نظر سیاسی کشور دوشنبه اول آذرماه امسال به دعوت انجمن اسلامی دانشگاه آزاد قزوین، در این دانشگاه به تحلیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و تاثیر‌پذیری معادلات بین‌المللی خواهد پرداخت.

دارالشفاء آزاد شد
گفته می‌شود: یاشار دارالشفاء دبیر سابق تشکل اسلامی و دانشجویان اصلاح‌طلب دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین از زندان آزاد شده است. وی توسط قاضی صلواتی به ۵سال زندان محکوم شده بود که از ۱۵آبان ۱۳۹۱جهت اجرای حکم به زندان اوین منتقل شده بود. دارالشفاء با پایان دوره محکومیت آزاد شد.

انتخاب رییس هیات مرکزی انتخابات شوراها
و دست‌آخر اینکه، محمودی نماینده شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی به‌عنوان رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخابات شده است. در ایام انتخابات، محمد علیخانی نماینده سابق مجلس در میتینگ‌های سیاسی و تبلیغاتی محمودی سخنرانی‌ها داشته و رابطه صمیمانه‌ای با وی دارد.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=4348

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.