اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
آن سوی خبرها

پادگان قزوین منتقل می‌شود

  • کد خبر : 4322
  • 05 نوامبر 2016 - 15:58
خبر اول اینکه، پادگان لشکر 16زرهی قزوین به خارج از شهر منتقل می‌شود. علی فرخزاد، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در جلسه با مسوولان ستاد کل نیروهای مسلح به‌طورجدی پیگیر انتقال این پادگان به خارج از شهر است. گفته می‌شود در این زمینه توافق قطعی صورت گرفته و 2مکان هم جانمایی شده است.

اختلاف‌نظر در پارلمان خصوصی
برخی شنیده‌ها حاکی است: اختلاف‌نظر اساسی بین دو طیف فعال هیات نمایندگان اتاق بازرگانی قزوین به وجود آمده و برخی از اعضای هیات نمایندگان این اتاق به برخی عملکردها و مصوبات معترض هستند. حضور کشاورز به‌عنوان رییس اتاق بازرگانی و وزنه‌ای متعادل‌کننده، توانسته بسیاری از اختلاف‌نظرها را ختم به خیر کند، ولی به نظر می‌رسد این اختلافات در حال گسترش است.

رسانه‌های نورچشمی!
به‌قرار اطلاع، برخی رسانه‌های منتقد دولت که سابقه طولانی در حمله به دولت و سیاست‌های حامیان دولت در استان دارند، این روزها به نورچشمی برخی مدیران حوزه… بدل شده‌اند و در بازدیدهای مقام‌های کشوری و استانی در صدر دعوت‌شدگان قرار دارند؛ این روند باعث اعتراض رسانه‌های مستقل و حامی دولت شده است.

احمدپور در استانداری قزوین
گفته می‌شود: شهرام احمدپور از مدیران حامی دولت که هم‌اکنون شهردار محمودآباد نمونه است به‌زودی با حکم استاندار قزوین به‌عنوان مدیر یکی از ادارات کل ستاد استانداری مشغول‌به‌کار خواهد شد.

عزاداری‌های جماران
مطلع شدیم، مراسم عزاداری دهه سوم ماه محرم، طبق سال‌های گذشته امسال هم در منزل قدرت‌اله علیخانی، مشاور پارلمانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جماران برگزار می‌شود. در مراسم امسال شخصیت‌های مطرح سیاسی و اجرایی کشور ازجمله، معاون اول رییس جمهور، رییس مجلس شورای اسلامی، رییس دولت اصلاحات، وزیر اطلاعات وکشور… حضور داشته‌اند.

۱۵میلیون پرونده قضایی مفتوح
باخبر شدیم، رییس کمیسیون اصل۹۰ مجلس، از وجود ۱۵میلیون پرونده مفتوح در دستگاه قضایی خبر داده است. داود محمدی همچنین گفته است: «هم‌اکنون در کشور ۲میلیون و پانصد هزار معتاد داریم و شاهد آمار تکان‌دهنده طلاق هستیم.» وی تاکید کرده است: «برای غلبه بر این مشکلات راهی جز آموزش شهروندان نداریم.»

انتقاد از تاخت‌وتاز به زمین‌های کشاورزی
و دست‌آخر اینکه، امام‌جمعه قزوین در مراسم معارفه رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان باردیگر واگذاری زمین‌های کشاورزی با شرایط خاص را موردانتقاد قرار داده است. حجت‌الاسلام عابدینی گفته است: «برخی افراد با سرپیچی از قانون به این اراضی آسیب می‌رسانند و دیگر قانونی برای ممانعت از کار آن‌ها وجود ندارد.» وی یکی از منتقدان واگذاری اراضی هفت‌سنگان به برخی از افراد خاص است.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=4322

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.