اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5
آن سوی خبرها

دیدار بی‌سابقه با روحانی

  • کد خبر : 4273
  • 15 اکتبر 2016 - 14:58
خبر اول اینکه، در جریان سفر دکتر روحانی به استان، نشست صمیمانه رییس جمهوری با اصلاح‌طلبان و حامیان دولت برگزار شد. در این دیدار که با تلاش حجت‌الاسلام علیخانی برپا شده بود حاضران شعارهایی در حمایت از رییس دولت اصلاحات و دکتر روحانی سر دادند. نشست با حامیان دولت، نخستین‌بار در سفرهای استانی دولت در قزوین برگزار شد که بازتاب گسترده‌ای به همراه داشت.

انتقادهای دنباله‌دار قوامی
به‌قراراطلاع، حجت‌الاسلام سیدناصر قوامی، عضو شورای اصلاح‌طلبان استان در پی سفر رییس جمهوری به قزوین انتقادهایی را از روند برگزاری جلسات دیدار با روحانی مطرح کرده است؛ وی در این انتقادها به عدم سخنرانی چهره‌های اصلاح‌طلب در نشست‌های روحانی با شخصیت‌های سیاسی و منتخبان اشاره کرده است. قوامی در حالی در نامه‌ای به بزرگان اصلاحات این انتقادها را مطرح کرده است که دو روز پیش‌از آن، در بیانیه‌ای مردم را به استقبال پرشور از روحانی فراخوانده بود!

از مدیریت بحران تا معاونت مالی-اداری
گفته می‌شود رضا گروسی، مدیرکل مدیریت بحران در آستانه دریافت حکم معاونت اداری و مالی استانداری قزوین قرار دارد. گروسی که از چهره‌های باسابقه جریان اصلاحات استان است هفته گذشته ازسوی نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین به‌دلیل همکاری موثر در برگزاری نمایش فصل شیدایی مورد تقدیر قرار گرفت.

تغییر احتمالی قاسمی‌ها
شنیده‌ها حاکی از آن است که به‌زودی با تغییرات تازه در ستاد استانداری، محسن قاسمی، مدیرکل امور اجتماعی، مسوولیت دیگری خواهد گرفت. در این شنیده‌ها، همچنین از تغییر ارسلان قاسمی، فرماندار بویین‌زهرا خبر داده شده است. قاسمی در مدت مسوولیتش در بویین‌زهرا، مشی آرام و معتدلی داشته است.

اصلاح‌طلبان در اندیشه شورا
باخبر شدیم، اصلاح‌طلبان برنامه اساسی برای حضور پرشور در انتخابات شورای شهر دارند. شورای اصلاح‌طلبان استان در حال بررسی کاندیداهای احتمالی این جریان سیاسی است تا با حضور نیروهای شاخص خود به حضور اصول‌گرایان در ۲دوره شورای شهر پایان دهد.

رابطه حسنه شهردار با آقای نماینده
مطلع شدیم شهردار […] رابطه بسیار حسنه‌ای با یکی از نمایندگان مجلس دارد و بر همین اساس همکاری نزدیکی هم بین آنان شکل گرفته است. با این رابطه، برخی از نیروهای نزدیک به این نماینده در بخش‌هایی از شهرداری، با حمایت‌های بی‌دریغ آقای شهردار از مدتی قبل، پروژه‌هایی را در حوزه شهری در اختیار گرفته‌اند و اخیرا نیز، بر دامنه فعالیت خود افزوده‌اند.

قالیبافی‌ها در ستاد روحانی!
و خبر آخر اینکه، با نزدیک‌شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری و نامشخص‌بودن حضور شهردار ناکام تهران در این دوره از انتخابات، برخی از هواداران قالیباف تلاش دارند خود را به حامیان دولت نزدیک کنند. این در حالی است که به نظر می‌رسد بقیه هواداران قالیباف هم‌اکنون در یک دوراهی برای ادامه فعالیت باقی مانده‌اند.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=4273

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.