اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5
آن سوی خبرها

حامیان قالیباف و استقبال از روحانی

  • کد خبر : 4232
  • 27 سپتامبر 2016 - 13:37
خبر اول اینکه، در آستانه سفر رییس جمهوری به استان، کانال خبری «تابان» در شبکه اجتماعی تلگرام نوشت: «اعضای ستاد انتخاباتی قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در استان قزوین، مراسمی برای استقبال باشکوه‌ از دکتر روحانی گرفتند.» در این جلسه استاندار و جمعی از معتمدان استان حضور داشتند.

تقدیر زرآبادی از بانوان مدال‌آور
باخبر شدیم، سیده حمیده زرآبادی، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در اقدامی جالب‌توجه از ۱۱بانوی ووشوکار قزوینی که در مسابقات کشوری مدال‌های رنگین کسب کردند به‌طور اختصاصی تقدیر کرد. این حرکت زرآبادی با استقبال جامعه ورزشی استان همراه شد.

جلسات فرهنگ عمومی در محاق
خبر دیگر اینکه، شورای فرهنگ عمومی استان بعد از گذشت ۸ماه هنوز تشکیل نشده است.  بعداز روی کار آمدن دکتر اسکندری‌نژاد -فرزند شهید و از جانبازان دفاع مقدس- به‌عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد، تاکنون جلسات شورای فرهنگ عمومی استان تشکیل نشده است. ریاست این شورا بر عهده امام‌جمعه قزوین بوده و آن‌گونه که گفته می‌شود عدم برگزاری این جلسات، ناشی از مخالفت حجت‌الاسلام عابدینی با مدیرکل ارشاد است.
 
به‌دنبال حاشیه‌ها نباشید
مطلع شدیم، استاندار قزوین در نشست خبری سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان از رسانه‌ها خواست به‌دنبال حاشیه‌ها نباشند و به انعکاس زیبایی‌های این سفر بپردازند. فریدون همتی تاکید کرد: «همه با هر سلیقه و تنوع نظری که دارند باید دست‌به‌دست هم دهیم تا سفر هیات دولت برای استان پربار باشد.»

کنسرت‌ها همچنان برگزار می‌شود
در هفته‌های اخیر، چند کنسرت موسیقی در قزوین و شهرهای مختلف استان برگزار شده است و به نظر می‌رسد حساسیت‌های ایجادشده در برگزاری کنسرت‌ها فروکش کرده و در فضایی آرام و به‌دوراز جوسازی‌ها و با رعایت قوانین، برگزاری این کنسرت‌ها ادامه خواهد داشت.

خبرسازی از یک انتخابات صنفی
گفته می‌شود، در پی برگزاری انتخابات انجمن داروسازان استان، یک کانال خبری در شبکه اجتماعی «تلگرام» از نحوه پوشش برخی بانوان شرکت‌کننده در این انتخابات انتقاد کرد که این انتقاد با واکنش برگزارکنندگان انتخابات روبه‌روشد. یک منبع مطلع از پیگیری حقوقی نوع اطلاع‌رسانی این کانال خبری خبر داده است.

«داماد ذوقی»، محل تسویه‌حساب جناحی!
و دست‌آخر اینکه، نمایش «داماد ذوقی» با انتقاد یک سایت اصول‌گرا همراه شد که این انتقادات با پاسخ میرآخور کارگردان قزوینی همراه شده است. وی تاکید کرده است: «هنر را قربانی تسویه‌حساب‌های سیاسی نکنید.» این گفته میرآخور اشاره‌ای به انتقادهای مدیرکل ارشاد به هزینه‌های فصل شیدایی دارد که در پاسخ به این انتقاد، اصول‌گرایان، نمایش داماد ذوقی و سیاست‌های ارشاد را آماج حمله و انتقاد خود قرار داده‌اند!

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=4232

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.