اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3

انتقاد شدیدالحن سردار

  • کد خبر : 4207
  • 10 سپتامبر 2016 - 6:25
خبر اول اینکه، سرتیپ محمد شاهرخی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین با حمله به برخی افراد که به گفته وی در تلاش هستند دولت در سایه در قزوین تشکیل دهند، از نفوذ و تلاش آنان در تعیین سرنوشت استان به شدت انتقاد کرد.
وی با بیان اینکه، «فردی ابتدای انقلاب کرایه ماشین برای رفتن به تهران نداشت، اما امروز صاحب میلیاردها تومان ثروت بادآورده است»، گفت: «چرا امروز این فرد باید تعیین کننده سرنوشت استان ما باشد.» فرمانده سپاه که تاکنون کمتر از وی موضع‌گیری سیاسی در ارتباط با مسایل استان شنیده شده، به نام فرد مورد نظر خود اشاره‌ای نکرد.

نشست فعالان سیاسی با مقیمی
باخبر شدیم، فعالان سیاسی استان، عصر سه‌شنبه با مقیمی، معاون سیاسی وزیر کشور و استاندار قزوین نشست صمیمانه‌ای خواهند داشت. در این نشست، بناست نمایندگان تشکل‌های سیاسی استان، نقطه‌نظرات و مشکلات خود را با معاون وزیر کشور در میان بگذارند. در روزهای گذشته، قزوین مقصد اصلی دولت‌مردان بوده و حضور آنان تا حدودی توانسته است بخشی از خلاءهای رسانه‌ای دولت را پوشش دهد. 

مرگ‌هایی که زندگی می‌بخشند
خبر دیگر اینکه، از ابتدای امسال ۶ نفر در استان دچار مرگ مغزی شده‌اند، که از این تعداد با موافقت خانواده این افراد، اعضای بدن آنان از جمله، قلب، کبد، کلیه‌ها و نسوج آنان به بیماران نیازمند پیوند اهدا شده است. اهدای عضو از سال۸۶ در استان آغاز شده و تاکنون اعضای ۵۰جان‌باخته ناشی از مرگ مغزی به افراد نیازمند، پیوند زده شده است.

نشریه دکتر منتشر شد!
مطلع شدیم، یکی از هفته نامه‌های استان که در دولت نهم مجوز انتشار گرفت و از نشریات حامی دولت احمدی‌نژاد بود در اقدامی غیرمتعارف پس از مدت‌ها تعطیلی، با انتشار ویژه‌نامه ۴صفحه‌ای که به صورت رایگان توزیع گردید به پوشش سفر رییس دولت های نهم و دهم به قزوین پرداخت. انتشار ناگهانی ویژه نامه «معجزه هزاره سوم»، امید به انتشار این هفته‌نامه تا زمان انتخابات پیش‌روی ریاست جمهوری را افزایش داده است!

هیات دولت به قزوین می‌آید
شنیده‌ها حاکی است، حسن روحانی رییس جمهوری و اعضای هیات دولت، در آخرین سفر استانی خود در دوره اول ریاست جمهوری، مهرماه امسال به استان قزوین سفر خواهند کرد. تاکنون چندین بار سفر روحانی به قزوین به تعویق افتاده، اما به‌نظر می‌رسد این بار حضور هیات دولت دراستان قطعی شده است.

مدیرکل جدید کتابخانه ها می آید
و خبر آخر اینکه، به‌زودی مدیرکل جدید کتابخانه‌های عمومی استان معارفه خواهد شد. براساس گفته منابع مطلع، رقیه اسماعیلی از نیروهای حامی دولت در آموزش و پرورش به عنوان مدیرکل جدید، جایگزین مهدی رمضانی شده است. با این اتفاق، رمضانی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان باز خواهد گشت و به عنوان کارشناس مشغول به کار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=4207

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.