اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8
آن سوی خبرها

پایان مدیریت ۱۰ ساله در پیام نور

  • کد خبر : 4069
  • 04 جولای 2016 - 18:48
خبر اول اینکه، «فرهنگ میزانی»، رییس دانشگاه پیام نور استان پس از 10سال تصدی مدیریت دانشگاه برکنار شد و دکتر «سیدرضا مهرنیا» به عنوان رییس جدید این دانشگاه منصوب شد. مهرنیا، عضو هیات علمی دانشگاه پیام نوراستان است. مراسم تودیع میزانی و معارفه مهرنیا با حضور دکتر فیض حسنی، معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور کشور برگزار شد. میزانی از نیروهای میانه روی اصولگرا به شمار می رود.

انتشار فیش حقوق آقای مدیرکل
مطلع شدیم، بعد از جنجالی که مخالفان دولت برای فیش های حقوقی برخی مدیران به راه انداختند، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان، فیش حقوقی اش را در شبکه های مجازی منتشر کرد. براساس مندرجات این فیش، خالص دریافتی آقای مدیرکل -البته با کسورات وام و بازنشستگی و …-، دو میلیون و هشتصد هزار تومان است.

رصد فضای مجازی توسط دادستان
با خبر شدیم، واحد رصد فضای مجازی از مدتی قبل در دستگاه قضایی استان آغاز به کار کرده و به طور مستمر فضای مجازی استان از جمله شبکه های اجتماعی توسط کارشناسان این واحد کنترل می شود. صادقی نیارکی، دادستان قزوین در گفت و گو با اصحاب رسانه ها از رصد و کنترل فعالیت هزار گروه ضد امنیت ملی در فضای مجازی خبر داده و گفته است که به طور دائم در حال کنترل و برخورد با این گروه های مجازی هستیم.

انتخابات دوباره هیات فوتبال
خبر دیگر اینکه، ثبت نام دوباره از کاندیداهای ریاست هیات فوتبال انجام شد و یازده نفر در این مرحله برای ریاست هیات فوتبال ثبت نام کردند. حضور مهدی عبدالرزاقی، حسین بهزادپور، مجید رضایی و … در این انتخابات نوید رقابتی گرم و نزدیک خواهد داد. علی صفری و حسین ملکی نژاد از شرکت در انتخابات انصراف دادند.

دستگیری جویندگان اشیای عتیقه در قزوین
شنیدیم، ۹نفر در ارتباط با حفاری غیر مجاز شبانه  در روستای اسمبرد قزوین دستگیر شدند. این افراد در حال حفاری و استفاده از دستگاه فلزیاب برای پیدا کردن اشیای عتیقه و سکه های قدیمی بوند که توسط ماموران پلیس و نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی در نزدیکی این روستا شناسایی و دستگیر شدند.

تبریک های گسترده برای حاج داوود
و خبرآخر اینکه، انتخاب داوود محمدی به عنوان رییس کمیسیون اصل نود با تبریک گسترده در تابلوهای تبلیغاتی شهر همراه شد. این شیوه تبریک گفتن به این نماینده مجلس باعث ایجاد شبهاتی شد که شهرداری قزوین در پاسخ به سوال منتقدان اعلام کرد تابلوهای تبلیغاتی را به بخش خصوصی واگذار کرده است  و مدیر شرکتی که مجری تبلیغات شهری است هم در پیگیری فرودین امروز گفت: تمام تابلوهای تبلیغاتی شهر دارای سفارش دهنده بوده و با دریافت هزینه آن نصب شده است.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=4069

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.