اطلاعیه

  • امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
7

تکذیب نارضایتی از استاندار قزوین

  • کد خبر : 3973
  • 14 ژوئن 2016 - 19:40
خبر اول اینکه، در پی درج مطلبی در یک وبلاگ مبنی بر نارضایتی قدرت‌الله علیخانی از استاندار قزوین، نماینده اسبق قزوین این موضوع را تکذیب کرد و گفت: همتی استاندار توانمند، باتجربه و بااخلاق است و عملکرد ایشان مورد تایید ماست.

پرونده پیچیده شورای یک شهر
 به قرار اطلاع؛ شورای اسلامی یکی از شهرهای استان پرونده پیچیده و شائبه‌برانگیزی دارد که در حال بررسی است. این پرونده مهم، عامل اختلاف اعضای شورا و شهردار سابق بود که به برکناری شهردار انجامید. گفته می‌شود این پرونده که سال‌هاست جریان دارد دارای ابعاد پیچیده‌ای است و هم‌اکنون در دست بررسی مدیران اجرایی و نظارتی استان قرار دارد.

جهانگیری بالاخره می‌آید
با خبر شدیم؛ اسحاق جهانگیری، معاون‌اول رییس جمهور پس‌از ماه مبارک رمضان به استان قزوین می‌آید. هفته گذشته، کارشناسان و مسوولان دفتر معاون اول به استان آمدند و از پروژه‌هایی که قرار است توسط جهانگیری در جریان سفر یک روزه وی به قزوین افتتاح شود، بازدید کردند. جهانگیری بنا بود چند ماه پیش به قزوین بیاید که این سفر، به دلیل سفر دکتر روحانی به کشورهای اروپایی به تعویق افتاد.

تغییرات ادامه دارد
گفته می‌شود؛ بعد از انتصاب خانپور به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی استان، تغییرات دیگری نیز به‌زودی در سطح برخی مدیران استان برای ایجاد تحول و پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دولت اتفاق خواهد افتاد. در تغییرات تازه که براساس شنیده‌ها در چند روز آینده کلید می‌خورد، چند مدیرکل جدید معرفی خواهند شد.

دستور استاندار برای رفع مشکل
شنیدیم؛ استاندار قزوین در بازدید از ۴واحد صنعتی استان دستور رفع مشکل مالی و تسهیل و ارائه تسهیلات به این ۴واحد صنعتی استان را صادر کرد. همتی به تمامی دستگاه‌های اجرایی دستور داد که به دلیل بدهی گاز، برق و… حق قطع این نوع خدمات را ندارند. این ۴واحد صنعتی با دستور استاندار روند تولیدشان را از سرگرفتند.

ثبت نام مجدد
با خبر شدیم؛ ثبت نام مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال قزوین مجدداً برگزار می شود. یک منبع مطلع در اداره کل ورزش و جوانان گفت: به دلیل اتمام مدت ۳ماهه از تاریخ ثبت نام کاندیداها باید طبق قانون ثبت نام مجدد از کاندیداهای هیات فوتبال استان صورت گیرد که در این زمینه اقدامات اولیه در حال انجام است.

مخالفتی با دوچرخه سواری بانوان ندارم
و دست آخر اینکه؛ محمدرضا صدیقی عضو شورای شهر قزوین گفت: مخالفتی با دوچرخه‌سواری بانوان ندارم و امیدوارم بانوان در فضایی مناسب و در شأن یک بانوی مسلمان به این رشته بپردازند، در همین راستا پارک بانوان و بوستان فدک مکان مناسبی برای این رشته ورزشی است.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=3973

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.