اطلاعیه

  • امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
5

برگزاری جشن اصلاح‌طلبان

  • کد خبر : 3897
  • 02 می 2016 - 11:05
خبر اول اینکه؛ جشن پیروزی اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیستم اردیبهشت ماه در سالن شهید بابایی برگزار می‌شود. در این جشن چند شخصیت سیاسی مطرح و هنرمند برجسته کشور به‌عنوان میهمان ویژه حضور خواهند داشت. هم‌چنین در این جشن از فعالین ستادهای انتخاباتی حامیان دولت در استان قزوین تجلیل می‌شود.

تاکید بر استفاده از مدیران توانمند
مطلع شدیم؛ شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در استان قزوین به دیدار مهندس سیده‌حمیده زرآبادی رفتند. در این دیدار بر استفاده از مدیران توانمند در بدنه اجرایی استان تاکید شده است. اعتماد ملی‌ها از منتخب جوان مردم قزوین خواستند به حامیان اصلی دولت در استان توجهی بیشتر شود.

تغییر در استانداری
گفته می‌شود؛ درچند روز آینده تغییراتی در سطوح میانی استانداری قزوین رخ خواهد داد و حداقل یکی از مدیران کل استانداری تغییر خواهد کرد. گزینه جایگزین غیربومی است و قرار است با نگرش جدید تحولی اساسی در این حوزه ایجاد کند.

معلمان در دیدار با استاندار
باخبر شدیم؛ هیات‌مدیره انجمن اسلامی معلمان استان قزوین با فریدون همتی استاندار قزوین دیدار کردند. در این دیدار گزارشی از تاریخچه شکل‌گیری این انجمن و اهداف آن ارائه شد. سیداسماعیل موسوی به مشکلات صنفی معلمین در آستانه هفته معلم اشاره کرد.

فعالیت شورای حامیان دولت
شنیدیم؛ شورای حامیان دولت در استان قزوین فعالیت خود را در سال جدید به‌طور گسترده‌ای آغاز کرده است. این تشکل سیاسی از همان تعطیلات نوروز دیدارهایی با شخصیت‌های سیاسی ازجمله آیت ا… تاکندی، قوامی، علیخانی، زرآبادی و… داشته و با تبادل نظر و انعکاس مشکلات استان خواستار اتخاذ یک سیاست هماهنگ در احزاب و تشکل‌های سیاسی حامی دولت است.حاجی حسینی، سرداری، شهسواری، از نیروهای فعال این تشکل هستند.

رد صلاحیتی که همه را شوکه کرد
مطلع شدیم؛ رد صلاحیت برخی چهره‌های شاخص سیاسی و اجرایی در انتخابات شورای اجرایی هلال احمر استان، سیاسیون را شوکه کرد.امیر طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس در دوره هفتم، رضا عسکری فرماندار البرز و عباس حشمتی رییس شورای اسلامی شهر بویین‌زهرا و… از جمله رد صلاحیت‌شدگان در این انتخابات هستند که همگی از چهره‌های حامی دولت و اصلاح‌طلب هستند.

۲مدافع حرم دیگر شهید شدند
و دست آخر اینکه؛ شهیدان الیاس چگینی و ذکریا شیری از پاسداران تیپ۱۲ صاحب‌الامر استان قزوین در سوریه به شهادت رسیدند. تاکنون اثری از پیکر این دو شهید به‌دست نیامده است. پیش‌تر از این هم ۲پاسدار دیگر از استان قزوین در سوریه به شهادت رسیده بودند.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=3897

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.