اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

اعلام حمایت شیخ از بابایی صالح

  • کد خبر : 3721
  • 27 فوریه 2016 - 12:40
خبر اول اینکه؛ بعد از قطعی شدن رد صلاحیت قدرت‌ا... علیخانی؛ همایش انتخاباتی حامیان دولت در حسینیه یادگار امام(ره) برگزار شد و شیخ قدرت از "روح‌ا... بابایی صالح" در حوزه انتخابیه بویین‌زهرا اعلام حمایت کرد. با این تصمیم، رقابت انتخاباتی در این حوزه وارد فاز تازه‌ای شده است. بابایی صالح در انتخابات گذشته بیش از 12هزار رای آورده است و پایگاه آرایی قابل توجهی دارد.

زرآبادی و سیاهکالی پدیده انتخابات
خبر دیگر اینکه؛ با اعلام حمایت احزاب اصلاح‌طلب و حامی دولت در حوزه انتخابیه قزوین از سید حمیده زرآبادی؛ روند افزایشی آرای انتخاباتی این بانوی جوان افزایش چشمگیری یافته است و به نظر می رسد در زمینه رشد آرا به همراه سیاهکالی مرادی به عنوان پدیده انتخابات مطرح شوند.

اعلام حمایت احزاب اصلاح‌طلبان از ۳ کاندیدا
مطلع شدیم؛ شورای احزاب اصلاح‌طلبان استان قزوین از کاندیداتوری سید حمیده‌زرآبادی در حوزه انتخابیه قزوین، بهمن طاهرخانی در تاکستان و بابایی‌صالح در حوزه انتخابیه بویین‌زهرا اعلام حمایت کردند. رضا ترابی دبیر احزاب اصلاح‌طلب استان با اعلام این خبر گفت: تمام احزاب اصلاح‌طلب و حامی دولت از این ۳کاندیدا اعلام حمایت کردند.

تخلف انتخاباتی یک کاندیدای معروف
گفته می‌شود؛ یکی از کاندیداهای مطرح انتخابات با چاپ پوسترهای بزرگتر از حد استاندارد قوانین تبلیغاتی را در نور دیده است و  بدون هیچ مشکلی هم ادامه می‌دهد. این در حالیست که بارها در این مورد به کاندیداها هشدار داده شده است.

نشست با نهادهای امنیتی
مطلع شدیم؛ جمعی از مسوولین احزاب و جریانات سیاسی اصلاح‌طلب و اصولگرا در آستانه انتخابات مجلس در نشستی صمیمانه و جداگانه با مسوولین نهادهای امنیتی به بررسی و بحث و تبادل نظر در مورد فضای انتخاباتی استان پرداختند. این نشست‌ها با استقبال فعالان سیاسی همراه شده است.

انصراف مولایی به نفع زرآبادی
باخبر شدیم؛ محمد ملایی یکی از معدود چهره‌های تایید صلاحیت شده نزدیک به اصلاح‌طلبان تصمیم گرفته است که به نفع "سید حمیده زرآبادی" از کاندیداتوری انتخابات مجلس دهم کناره‌گیری کند. قرار بود ملایی گزینه دوم اصلاح‌طلبان باشد که با تصمیم شورای مرکزی این موضوع منتفی شد و ملایی هم از ادامه کار انصراف داد. ملایی از چهره‌های فرهنگی میانه‌رو بود که عضو انجمن اسلامی معلمان است و سالها سابقه فعالیت سیاسی دارد.

صادق زیبا کلام در قزوین
و خبرآخر اینکه؛ "صادق زیبا‌ کلام" استاد دانشگاه و چهره مطرح علمی و سیاسی کشور، روز چهارشنبه به قزوین می‌آید و در نشست اصلاح‌طلبان و حامیان دولت در سالن کوثر سخنرانی خواهد کرد. در این نشست محمد جوادی‌حصار و حجت‌الاسلام علی آهنگران هم حضور خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=3721

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.