اطلاعیه

  • امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
4

کاندیدای مطرح اصلاح‌طلبان در قزوین

  • کد خبر : 3658
  • 11 فوریه 2016 - 18:15
خبر اول اینکه، در پی رد صلاحیت بی سابقه کاندیداهای اصلاح‌طلب در حوزه‌های انتخابیه سه‌گانه استان، گفته می‌شود یک گزینه شناخته شده و مطرح از حوزه انتخابیه دیگری به حوزه انتخابیه قزوین منتقل خواهد شد تا حضور اصلاح‌طلبان را در صحنه رقابت‌های انتخاباتی ممکن کند.

گزینه جدید در بویین‌زهرا
با خبر شدیم، در صورت رد صلاحیت قطعی حجت‌الاسلام علیخانی، مطرح‌ترین گزینه اصلاح‌طلبان و حامیان دولت در حوزه بویین‌زهرا که از شانس بالایی برای راهیابی دوباره به مجلس برخوردار است. یک گزینه بومی برای رقابت با عباسپور گزینه اصولگرایان و جبهه پایداری معرفی خواهد شد. این گزینه در انتخابات قبلی هم رای بالایی کسب کرده بود و با حمایت قدرت‌اله علیخانی شانس پیروزی بر عباسپور را دارد.

خانم ها در لیست اصلاح طلبان
مطلع شدیم؛ شورای اصلاح‌طلبان استان هنوز تصمیم قطعی خود را برای معرفی کاندیدا در حوزه قزوین اتخاذ نکرده است، ولی گفته می‌شود احتمال قرار گرفتن خانم‌ها ربیعی و زرآبادی در لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان زیاد است و در صورت قطعی شدن لیست در حوزه انتخابیه قزوین، یکی از این دو معرفی خواهند شد.

احمدی نژاد در شهر شال
خبر دیگر اینکه، رییس دولت‌های نهم و دهم که در دو سال گذشته همچنان کوشیده است در عرصه سیاسی کشور حضور داشته و تاثیرگذار باشد، به استان قزوین خواهد آمد. برخی خبرها به نقل از مطالب منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی حاکی است: محمود احمدی نژاد، در مراسم روز ۲۲ بهمن در شهر شال سخنرانی خواهد کرد. هنوز مشخص نیست چه کسی وی را به شهر شال دعوت کرده و آیا حضور وی، به قصد حمایت از عباسپور صورت گرفته است یا خیر؟

ابطال اسناد اراضی هفت سنگان
گفته می‌شود: در پی رسانه‌ای شدن موضوع واگذاری برخی اراضی هفت سنگان به اشخاص و نهادهای عمومی و خصوصی در قالب زمین‌هایی با قطعات ۲۵۰۰متری و ۵۰۰۰ هزار متری یک نهاد قضایی از ابطال اسناد صادر شده و بررسی پرونده زمین‌خواری در این واگذاری‌ها خبر داده است. خبرگزاری فارس در همین به نقل از یک منبع امنیتی از پیگیری قضایی تخلف برخی مسوولان ارشد استان خبر داد. فارس همچنین نوشت: سندهای صادر شده ابطال و کاربری زمین های زراعی و باغی خواهد بود.

۱۲ پرونده تخلف انتخاباتی
و دست آخر اینکه، رییس کل دادگستری استان قزوین از تشکیل ۱۲ پرونده تخلف انتخاباتی در حوزه فضای مجازی و شبکه اجتماعی خبر داد. جمال انصاری با اعلام اینکه، برای متهمان این پرونده ها کیفرخواست صادر شده است، اظهار داشت: «پرونده اتهامی این افراد هم اکنون در دستگاه قضایی در حال رسیدگی است.»

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=3658

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.