اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
5

تقاضا از شورای نگهبان و دلسوزان نظام

  • کد خبر : 3645
  • 21 ژانویه 2016 - 15:10
خبر اول اینکه؛ شورای اصلاح طلبان استان قزوین با ارسال نامه‌ای از شورای نگهبان و دلسوزان نظام تقاضا کرد نسبت به تجدید نظر در رد صلاحیت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی اقدام کنند.

غلامحسین شیری گزینه مطرح اصلاح‌طلبان
گفته می‌شود؛ پس از رد صلاحیت گسترده اصلاح طلبان استان از سوی هیات نظارت استان قزوین، تنها گزینه مطرح حامیان دولت و اصلاح‌طلبان مهندس غلامحسین شیری است که پتانسیل خوبی برای جلب حمایت اصلاح طلبان دارد. شیری از مدیران اجرایی باسابقه استان است که در انتخابات مجلس ششم هم کاندید شده بود.

تایید در دقیقه آخر
مطلع شدیم؛ براساس گفته‌های یک منبع مطلع و نزدیک به اصلاح طلبان استان پیگیری‌ها برای تایید صلاحیت گزینه‌های مطرح این طیف ادامه دارد و احتمال تایید صلاحیت، حجت‌الاسلام قدرت ا… علیخانی، امیر طاهرخانی و محمد علیخانی بسیار بالاست و این سه نفر به جریان انتخابات باز خواهند گشت.

اسکندر نژاد  جایگزین احمدی می‌شود
آنگونه که گفته می‌شود؛ بالاخره بعد از شایعات و اخبار گسترده اکبر اسکندرنژاد به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین معرفی می‌شود. دکتر اسکندر نژاد فرزند شهید و از جانبازان دفاع مقدس است.سید مهدی حسینی، عیسی احمدی سلوشی و اکبر اسکندرنژاد گزینه‌های معرفی شده به وزیر بودند که با مخالفت برخی افراد ذی‌نفوذ، اکبر اسکندرنژاد به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در انتظار حکم وزیر است.انتصاب این چهره دانشگاهی و موجه با استقبال اهالی هنر و مطبوعات استان همراه شده است.

سیاهکالی مرادی گزینه نهایی اصولگرایان
شنیدیم؛ جریان اصولگرا در استان به دو گزینه نهایی خود نزدیک شده‌اند. گفته می‌شود حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی و سیاهکالی مرادی گزینه‌های نهایی اصولگرایان در انتخابات پیش روی مجلس در حوزه انتخابیه قزوین خواهند بود.

فعالیت جدید حزب ندا
و خبر آخر اینکه؛ حزب ندای ایرانیان در استان قزوین با نزدیک شدن به انتخابات فعالیت گسترده‌تری را آغاز کرده است و در چند روز گذشته به دیدار حجت‌الاسلام علیخانی و امیر طاهرخانی گزینه‌های جریان حامی دولت در مجلس شورای اسلامی رفته است. این حزب هم اکنون یکی از فعال‌ترین احزاب سیاسی استان است که از طیف سنی جوان و پویایی برخوردار است.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=3645

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.