اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
4
آن سوی خبرها

تغییر زمان اجلاس نماز

  • کد خبر : 3598
  • 12 ژانویه 2016 - 15:51
خبر اول اینکه، زمان برگزاری اجلاس نماز از یکم به ششم بهمن ماه تغیر پیدا کرد.این تغییر برای حضور بهتر شخصیت‌های کشوری در اجلاس سراسری نماز است. استان تدارک گسترده‌ای برای این اجلاس سراسری صورت داده است و از ماه ها پیش برنامه ریزی های زیادی برای برگزاری با شکوه این اجلاس صورت گرفته است.

رییس جمهور نمی‌آید
گفته می‌شود؛ در حالیکه یکی از خبرگزاری‌های استان از حضور رییس جمهور در قزوین خبر دادند این خبر تکذیب شد، قرار شده جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در همایش اجلاس سراسری نمار در استان حضور پیدا کند و چندین پروژه عمرانی مهم هم در این سفر افتتاح خواهد شد.

پیگیری منطقه آزاد البرز
مطلع شدیم؛ مسئولین شهرستان البرز در حال پیگیری دریافت مجوز و تصویب شهرستان البرز به عنوان منطقه آزاد تجاری هستند. رضا عسگری سرپرست فرمانداری البرز در این راستا با مسوولین شهری و اجرایی الوند جلساتی داشته و به طور جدی پیگیر تحقق منطقه تجاری البرز است.

سیاهکلی مرادی گزینه دوم اصولگرایان
گفته می‌شود؛ با ورود لطف الله سیاهکلی مرادی به عنوان کاندیدا در جریان انتخابات مجلس دهم به نظر می‌رسد سیاهکلی به عنوان گزینه دوم اصولگرایان در قزوین مطرح است و در کنار حجت الاسلام سید مرتضی حسینی شانس خود را برای رسیدن به مجلس امتحان می‌کند.سیاهکلی معاون سابق رسانه‌های نوین و مجازی صدا و سیمای کشور بود. فاطمه محمدبیگی، ابوالحسن شیرمحمدی و شکرا.. طاهری از دیگر گزینه‌های اصولگرایان هستند.

دیدار اصولگرایان با استاندار قزوین
شنیدیم، چهره‌های شاخص اصولگرایان استان با همتی استاندار قزوین دیدار می‌کنند. نمایندگان جبهه پایداری، رهپویان انقلاب اسلامی، موتلفه و… از جمله تشکل‌های اصولگرایی هستند که به دیدار نماینده عالی دولت تدبیر و امید می‌روند. پیش از این حامیان دولت و اعضای ستاد دکتر روحانی در استان  هم با استاندار قزوین نشست صمیمانه داشته‌اند.

جایگزین سیدی مشخص شد
و خبر آخر اینکه، استاندار قزوین در نظر دارد “مریم بیدخام” را به سمت سرپرست جدید اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری منصوب کند و “طاهره بیگم سیدی” را به سمت مشاور استاندار در امور مبارزه با مواد مخدر در حوزه زنان منصوب کند.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=3598

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.