اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

جلسه اصلاح‌طلبان بعد از تغییر استاندار

  • کد خبر : 3432
  • 27 نوامبر 2015 - 15:33
خبر نخست اینکه، اولین جلسه شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان پس از تغییر استاندار با حضور 30نفر از نمایندگان احزاب و تشکل‌های سیاسی این جناح سیاسی با حضور حجت‌الاسلام قوامی و محمد علیخانی برگزار شد. در این جلسه، برخی از اعضا به بیان نقطه نظرات خود پیرامون شرایط سیاسی استان پرداختند. اتخاذ سیاست واحد و مشخص در مورد انتخابات هفتم اسفند ماه، زمینه‌سازی حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلسین خبرگان و شورای اسلامی از مباحث مطرح شده در این جلسه بوده است.

تغییرات در راه است
گفته می‌شود: استاندار جدید قزوین در نظر دارد برخی از معاونین و مدیران کل استانداری را تعویض نماید. براساس همین خبرها، بررسی عملکرد برخی فرمانداران نیز آغاز شده و موج این تغییرات، به فرمانداری‌ها هم خواهد رسید.

غایب بزرگ
خبر دیگه اینکه، در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید قزوین، عدم حضور مرتضی روزبه از نکات قابل توجه بود. بسیاری از حاضران در این جلسه از غایب بودن وی تعجب کردند. برخی از مدیران حاضر در جلسه و فعالان سیاسی عدم حضور این مدیر با تجربه با سال‌ها سابقه اجرایی را در مراسم تودیع خود نشان‌دهنده دلخوری روزبه از تغییرش تفسیر کرده‌اند.

برخورد با بد حجاب‌ها
مطلع شدیم؛ در نشست هم‌اندیشی فرمانده جدید انتظامی استان با اهالی رسانه، سردار مهدی محمودی از برخورد با کسانی که قانون‌شکنی می‌کنند خبر داده و گفته است: «با کسانی که کشف حجاب می‌کنند، و یا با دور دور کردن خودروها در خیابان‌های شهر آلودگی صوتی ایجاد می‌کنند قاطعانه برخورد می‌کنیم.»

سازمان همیاری بی‌مسوول
سازمان همیاری شهرداری‌های استان پس از استعفای فرج‌زاده برای شرکت در انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان بدون مسوول مانده است. استاندار سابق، مجید کشاورز را برای ریاست این سازمان در نظر گرفته بود، اما گفته می‌شود فریدون همتی فرد دیگری را به این سمت منصوب خواهد کرد. این سازمان یکی از مراکز تصمیم ساز برای پیشرفت شهرداری های استان است.

عسگری، فرماندار جدید البرز
و دست آخر اینکه، گفته می‌شود رضا عسگری که پیش از این بنا بود به عنوان فرماندار شهرستان آوج منصوب شود، به عنوان فرماندار شهرستان البرز مشغول به کار خواهد شد. براساس همین خبر، طبق تصمیم استاندار جدید قزوین وی به عنوان سرپرست فرمانداری البرز جایگزین غلامرضا حسن پور خواهد شد تا حکم انتصاب وی به امضای وزیر کشور برسد.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=3432

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.