اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

تاکید جهانگیری بر تغییرات

  • کد خبر : 3376
  • 16 نوامبر 2015 - 13:20
خبر اول اینکه، جمعی از چهره های سیاسی اصلاح طلب قزوین در مراسم عزاداری منزل حجت الاسلام قدرت اله علیخانی در جماران که با حضور شخصیت ها و مقام های مختلف سیاسی کشور از جمله جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری برگزار شد با وی در خصوص وضعیت استان و بلاتکلیفی حاکم در پی تصمیم دولت به منظور ایجاد تغییراتی در استان گفت و گو کرده اند. گفته می شود در این دیدار کوتاه، جهانگیری تاکید کرده است تغییرات قطعی است و به زودی انجام خواهد شد.

در مراسم عزاداری امسال منزل این نماینده سابق مجلس، که با بازتاب گسترده و البته حاشیه هایی نیز همراه بود، چهره هایی همچون رییس دولت اصلاحات، سید حسن خمینی، سید علی خمینی، رییس مجلس شورای اسلامی، وزرای اطلاعات، جهاد کشاورزی، غلامحسین کرباسچی، موسوی لاری، الیاس حضرتی و… حضور داشتند.

احضار خبرنگار فرهیختگان

مطلع شدیم؛ «فرناز استاد نوبری»، خبرنگار گروه حوادث روزنامه فرهیختگیان به صورت تلفنی از سوی شعبه چهارم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب قزوین احضار شده است. این خبرنگار باید روز سه شنبه در دادسرای قزوین پاسخگوی این مقام قضایی باشد. علت این احضار این خبرنگار، گزارش منتشر شده در این روزنامه در باره پرونده حوادث اخیر منطقه باراجین است. دادستان قزوین، مطالب منتشر شده در این روزنامه را تکذیب کرده و به رسانه ها در رابطه با چگونگی انعکاس اخبار هشدار داده است.

بویین زهرا و گزینه های تازه
آنگونه که با خبر شدیم؛ تعدد کاندیداهای احتمالی برای حضور در رقابت های انتخاباتی مجلس دهم در حوزه انتخابیه بویین زهرا و آوج، وضعیت پیچیده ای را در این دو شهرستان سیاسی استان باعث شده است. در اردوگاه اصولگرایان، علاوه بر روح اله عباسپور، علی اصغر مولایی عضو سابق شورای شهر بویین زهرا و فصیحی رامندی رییس شورای اسلامی شهر قزوین از گزینه های مطرح هستند. از سوی دیگر در بین اصلاح طلبان حضور قدرت علیخانی یا فرزندانش محمد و مرتضی می تواند معادله انتخابات را در این حوزه بر هم بزند.  در صورت عدم حضور علیخانی ها، احمد حشمتی، حبیب کرمی و اژدر گنجی در تلاشند تا شانس خود را برای مجلس امتحان کنند.

باغ ویلاهایی که ساخته می شوند
و خبر آخر اینکه، در شمال شهرک هفت سنگان و جنب شرکت فرنخ چندین قطعه زمین با کاربری «باغ ویلا» در حال تهیه نقشه برای آغاز عملیات اجرایی ساختمانی است. این زمین ها که متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام بوده، اخیرا در قطعات ۲۵۰۰ و ۵ هزار متری به ۲ تعاونی واگذار شده است. با تایید نقشه هاتوسط سازمان نظام مهندسی، کلنگ این باغ ویلاها  به به زمین زده خواهد شد.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=3376

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.