اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5
آن سوی خبرها

دستگیری ۵۰نفر در پارتی شبانه

  • کد خبر : 3316
  • 15 اکتبر 2015 - 11:49
خبر اول اینکه، جمعه گذشته 50نفر دختر و پسر جوان در یک پارتی شبانه در جاده کورانه دستگیر شدند. آنگونه که شاخص نیوز گزارش کرده است؛ در این پارتی مختلط، مشروبات الکلی هم سرو ‌شده و شرکت‌کنندگان به هنگام بازداشت در حالت طبیعی نبوده‌اند. پرونده این افراد هم‌اکنون در دستگاه قضایی در حال رسیدگی است.

شهردار و چند پیشنهاد
گفته می‌شود؛ علی صفری شهردار بویین‌زهرا که برای تصدی شهرداری ۲شهر در استان تهران پیشنهاد شده بود از قبول این پیشنهادات خودداری کرده است. صفری ۷سال است که در شهرداری بویین‌زهرا حضور دارد و پیش از آن هم اولین شهردار بیدستان بوده است.

مقدم به تهران نرفت
با خبر شدیم؛ وحید مقدم، سرپرست خبرگزاری ایرنا در استان قزوین قرار بود به تهران برود و مسوولیت یکی از معاونت‌های خبرگزاری جمهوری اسلامی را برعهده بگیرد که به‌دلیل برخی اتفاق‌ها در استان فعلا از رفتن به تهران منصرف شده است. مقدم یکی از چهره‌های مطرح اصلاح‌طلبان استان است که بدون حاشیه در ایرنا کار می‌کند.

شیری گزینه‌ی محتمل

آنگونه که گفته می‌شود؛ غلامحسین شیری، مدیرکل اسبق راه استان، همچنان به‌عنوان یکی از گزینه‌های اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات مجلس دهم مطرح است، اما برخی خبرها حاکی است طرح موضوع این کاندیدای احتمالی در جلسه اصلاح‌طلبان، سبب انتقادهایی نسبت به وی از سوی تعدادی از حاضران شده است.

فستیوالی که متوقف شد
مطلع شدیم؛ برگزاری فستیوال سگ‌های نژاد زنده‌یاب در حوالی روستای کورانه با حضور نمایندگانی از فرمانداری و ماموران پلیس متوقف و از ادامه آن جلوگیری شده است. براساس برخی خبرها، حدود ۵۰۰نفر با حضور در این فستیوال، سگ‌های زنده‌یاب خود را برای ارزیابی و امتیازبندی برده بودند.

فرج زاده‌ها رییس جدید سازمان نظام مهندسی
شنیدیم، بعد از اعلام نتایج انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان؛ ائتلاف برنده‌ی انتخابات در جلسات درون گروهی انتخابات هیات رییسه برگزار کرد و با اکثریتی که دارد علی فرج‌زاده ها را به عنوان رییس پیشنهاد داده است. به نظر می رسد با رای بالای فرج زاده‌ها او جایگزین فرخزاد در بزرگترین تشکل صنفی استان شود.  

تقلب برخی طلافروشان
و خبر آخر اینکه، رییس سازمان ملی استاندارد کشور از تقلب برخی سازندگان مصنوعات طلا پرده برداشته است. نیره پیروزبخت تاکید کرده است که تقلب فاحشی به هنگام ساخت طلا رخ می‌دهد و وجود شن و ماسه در مصنوعات طلا به‌ویژه النگوها، نشانه‌ای از این تقلب است.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=3316

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.