اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

شورای اصلاح‌طلبان استان ۲۵ نفر شد

  • کد خبر : 3216
  • 16 سپتامبر 2015 - 11:48
خبر اول اینکه؛ انتخابات شورای مرکزی اصلاح‌طلبان و حامیان دولت در استان قزوین برگزار شد و افراد جدیدی به ترکیب 15نفره راه پیدا کردند. در این انتخابات 10نفر دیگر به ترکیب قبلی اضافه شدند. افرادی مانند مهدی عبدالرزاقی، رضا گروسی، مهدیه میرناصری، خطیب امامقلی و... به این شورا اضافه شدند. در آستانه انتخابات مجلس، نقش شورای مرکزی اصلاح‌طلبان استان در تصمیم‌گیری‌ها پررنگ‌تر شده است. 


مراسم آیلان لغو شد

مطلع شدیم؛ قرار بود برای کشته‌شدگان و آوارگان جنگ سوریه مراسمی نمادین با عنوان «یادبود آیلان» برگزار شود که با برگزاری آن مخالفت شد و مجوزی برای این مراسم صادر نشد.این مراسم را فعالان رسانه‌ای استان ترتیب داده بودند و قرار بود در زمین شقایق برگزار شود. علی‌رغم هماهنگی به‌عمل آمده برای دریافت مجوز، با برگزاری آن مخالفت شد و در ساعات برگزاری نیروی انتظامی در محل حضور پیدا کرد و جمعیت را متفرق کردند.

فرمانداری که تغییر نمی‌کند

گفته می شود؛ علی‌رغم خبرهایی که از سوی فعالان سیاسی در مورد تغییر فرماندار یکی از شهرهای استان مطرح می‌شود به‌نظر می‌رسد حضور وی در فرمانداری  کماکان ادامه پیدا خواهد کرد و مقامات اجرایی استان فعلا تصمیمی به تغییر نگرفته‌اند. این در‌حالیست که حکم فرماندار جدید از سوی وزارت کشور صادر شده است ولی معارفه‌ای صورت نمی‌گیرد. برخی فعالین سیاسی استان پیش‌بینی می‌کننداین فرآیند پاشنه آشیل مسوولین اجرایی خواهد شد.

اعتماد ملی استارت زد
با خبر شدیم؛۳۱نفر از اعضای شورای اسلامی مرکزی حزب اعتماد ملی در استان قزوین مشخص شدند و مصطفی حسین‌زاده به‌عنوان دبیر حزب در استان قزوین تعیین شد. بعد از وقایع سال ۸۸ و اعلام برائتی که صورت گرفت از شورای مرکزی قبلی فقط آقای محمدبیگی در حزب باقی مانده است و بقیه اعضا از فعالان سیاسی جدید هستند. قرار است کمیته‌های دانشجویی، اساتید و کارمندان این حزب به‌زودی فعال شوند.

افراد جدید در کارگزاران
مطلع شدیم؛ شورای مرکزی حزب کارگزاران در استان قزوین دچار تغییرات اساسی شده است. رضا عسگری، علی صفری، یوسف کرمی، موسی میرزایی و… از افرادی هستند که به شورای مرکزی۱۹نفره راه یافته‌اند و از نظر فکری بیشتر به طیف علیخانی نزدیک‌تر هستند. سالار قاسمی دبیر حزب کارگزاران در استان قزوین است. به‌نظر می‌رسد این تغییرات در سیاست‌های این حزب در استان تاثیرگذار باشد. از رضاعسگری هم برای حضور در نشست دبیران حزب در تهران دعوت شده است.

نمره بیست به دولت تدبیر و امید

و دست آخر اینکه؛ موسوی فرماندار آوج در جلسه شورای سلامت؛ ارتقا سطح سلامت در جامعه را یکی از اقدامات بی‌نظیر و از خدمات شایسته و ارزنده دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: عزم دولت در دسترسی عادلانه مردم به خدمات سلامت بیش‌ از گذشته مردم را به این انقلاب امیدوار کرد و از این جهت باید به این دولت نمره بیست را داد.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=3216

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.