اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
5

دعوت از رییس جمهور

  • کد خبر : 3169
  • 31 آگوست 2015 - 15:47
خبراول اینکه؛ نامه ای به امضای حجت‌الاسلام عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین، روزبه استاندار و نمایندگان استان در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خطاب به دکتر حسن روحانی ارسال شده است. در این نامه، با اعلام آمادگی استان برای بازدید هیات دولت، از رییس جمهور برای حضور در استان دعوت شده است.

قزوینی‌ها در کانون تربیت اسلامی
مطلع شدیم؛ در کنگره سراسری کانون تربیت اسلامی که در تهران برگزار شد قزوینی‌ها حضوری پر رنگ داشتند. مسوول این تشکل سیاسی اصولگرا در استان قزوین بر‌عهده‌ی مهندس عادلی است و شهاب‌زاده هم در آن عضو است. در این کنگره، دکتر اسداله اسدی گرمارودی، معاون سابق برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش به‌عنوان عضو شورای مرکزی انتخاب شد.

سیاسیون قزوین در حزب اتحاد ملت
گفته می شود؛ جمعی از چهره‌های سیاسی قدیمی اصلاح‌طلب قزوین از جمله، ابراهیم عبدالرزاقی، رضا گروسی، محمد‌هادی جعفری، علی صفری، محسن بهشتی‌سرشت، در شورای حزب تازه تاسیس اتحاد ملت در استان حضور دارند. به‌نظر می‌رسد مسوولیت این حزب در استان قزوین بر‌عهده دکتر حسن رییسان گذاشته شده است. بعد از برگزاری کنگره سراسری، این تشکل فعالیتش را در قزوین آغاز کرد.

جلسه قاسمی با روزبه
با خبر شدیم؛ محسن قاسمی، مشاور سابق استاندار قزوین چند روز پس‌از استعفا از مشاورت سیاسی مرتضی روزبه، جلسه‌ چند ساعته ای با استاندار داشته و با تشریح مواضع سیاسی‌اش، در رابطه با مسایل سیاسی و اجرایی استان با وی گفت‌وگو کرد. گفته می شود در این جلسه که مهران قاسمی هم حضور داشته است، توافق هایی بین طرفین از جمله انتصاب چند نفر از افراد مورد نظر قاسمی در سمت های مختلف صورت گرفته است.

بهشتی‌سرشت گزینه اصلاح‌طلبان

شنیده شده است؛ دکتر محسن بهشتی‌سرشت یکی از گزینه‌های محتمل اصلاح‌طلبان و جریان‌ حامی دولت در استان برای انتخابات مجلس دهم است. حضور بهشتی‌سرشت در انتخابات پیش رو با توافق و اجماع این جریان گره خورده است. بهشتی‌سرشت از چهره‌های قدیمی و دانشگاهی جریان حامی دولت برای حضور در انتخابات است که مورد اقبال تشکل‌های دانشجویی و حزبی اصلاح‌طلب قرار دارد.

فصیحی رامندی رییس می‌شود

و دست آخر اینکه؛ فرج‌ا… فصیحی‌رامندی به‌عنوان رییس جدید شورای شهر قزوین انتخاب می‌شود. رامندی جایگزین عباس ظاهری می‌شود که سال‌هاست ریاست شورای شهر قزوین را برعهده دارد. فصیحی یکی از گزینه‌های جریان اصولگرا برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بویین‌زهرا نیز هست. حضور این فعال سیاسی در عرصه انتخابات شهرستان‌های بویین زهرا و آوج، سبب شکاف جدی بین اصولگرایان خواهد شد.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=3169

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.