اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7

اصلاح‌طلبان و گزینه‌های انتخابات

  • کد خبر : 3115
  • 24 آگوست 2015 - 7:26
خبر اول اینکه؛ جلسات شورای اصلاح‌طلبان و حامیان دولت در استان، هر دو هفته یک بار در منزل حجت‌الاسلام قوامی برگزار می‌شود و آنگونه که گفته می‌شود؛ در آخرین جلسه، شرایط سیاسی استان و کشور مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و گزینه‌های محتمل این شورا در انتخابات مجلس بررسی شده‌اند. براساس برخی خبرها، در این جلسه بر ضرورت مشارکت همه اصلاح‌طلبان که امکان کاندیدا شدن را دارند، تاکید شده است.

شیری، کاندیدای    احتمالی
با خبر شدیم؛ مهندس غلامحسین شیری عزم خود را برای حضور در انتخابات مجلس جزم کرده است. شیری که از مدیران با تجربه استان است، سال‌ها مسوولیت جهاد سازندگی و اداره کل راه و ترابری استان را به عهده داشته و کارنامه قابل قبولی از خود به ویژه در انجام اقدامات عمرانی به یادگار گذاشته است. وی عضویت در شورای اسلامی شهر قزوین را هم در پیشینه فعالیت‌های اجرایی خود دارد.

حیاط خلوت مخالفان دولت
یک سایت نزدیک به اصلاح‌طلبان استان، در مطلبی با انتقاد از عملکرد خبرگزاری ایسنا، نمایندگی این خبرگزاری در قزوین را حیاط خلوت مخالفین دولت دانست. خبرگزاری ایسنا در گذشته یکی از مطرح‌ترین خبرگزاری‌های مرجع کشور بود که در دولت قبل جایگاه معتبر خود را از دست داد. مسوولیت جهاد دانشگاهی قزوین که خبرگزاری زیر مجموعه آن است هم اکنون در استان بر عهده محمد حسین فائزی است. «پیام خرداد» همچنین با اشاره به سخنان یک فعال رسانه‌ای، تاکید کرده است:«دلیل ضعف رسانه‌های دولتی بی‌اعتقادی سیاست‌گذاران این رسانه‌ها به شعارهای دولت است!»

کاندیدای تازه اصولگرایان
گفته می‌شود؛ امیر عبادی، مدیرکل حج و زیارت استان ایلام به عنوان یکی از گزینه‌های اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم مطرح است. یک نشریه اصولگرای استان در این باره نوشته است: «عبادی با حمایت طیفی از اصولگرایان برای حضور در انتخابات مجلس در قزوین خیز برداشته است.» این چهره اصولگرا که از مدیران دولت احمدی‌نژاد به شمار می‌رود اخیرا در ضیافت خبرنگاران در مجموعه تاریخی سعدالسلطنه نیز حضور داشت.

حمایت اسلامی از روزبه

مطلع شدیم؛ نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری از مدیریت مرتضی روزبه در استان تقدیر کرده است. آیت‌اله علی اسلامی، در گفت وگو با یک نشریه محلی گفته است: « آقای روزبه انصافا برای حفظ آرامش استان تلاش بسیاری کرده است.» این حمایت در حالی است که برخی شایعات از فشار حامیان دولت برای تغییر روزبه حکایت دارد.

علیخانی در قزوین

و دست آخر اینکه؛ قدرت‌اله علیخانی از حوزه انتخابیه قزوین در انتخابات مجلس دهم شرکت خواهد کرد.  این چهره اصلاح‌طلب به‌رغم دعوت برخی چهره‌های سیاسی برای حضور در تهران، به احتمال قوی از حوزه انتخابیه قزوین در انتخابات مجلس شرکت خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=3115

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.