اطلاعیه

  • امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
6

انتقاد از نماینده اصولگرا

  • کد خبر : 3003
  • 09 جولای 2015 - 18:13
خبر اول اینکه، در پی تغییر حسین علیخانی، مدیرکل کانون پرورش فکری نوجوانان استان و عزیمت این چهره‌ فرهنگی قزوین به پایتخت، برخی از چهره‌های سیاسی از فشارهای سیاسی برای تغییر این مدیر جوان و کارآمد انتقاد کردند. این انتقادها در دایره اصلاح‌طلبان محدود نماند و یک روزنامه‌نگار اصولگرا در یکی از شبکه‌‌های اجتماعی، فشار نماینده اصولگرای قزوین برای تغییر علیجانی را غیرمنطقی دانست و از آن انتقاد کرد. گفته می‌شود؛ طرح شکایت سید مرتضی حسینی، نماینده قزوین در مجلس به دیوان عدالت اداری مبنی بر استفاده از یک کارمند غیررسمی به عنوان مدیرکل و حکم دیوان، سبب تغییر این چهره فرهنگی و جوان شده است.

استیضاح فانی را امضا نکردم
مطلع شدیم؛ روح‌اله جانی عباسپور، نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس در گفت و گو با یک سایت محلی اصولگرا گفته است: «من اصلا استیضاح فانی وزیر آموزش را امضا نکردم تا بخواهم امضایم را پس بگیرم.» عباسپور با رد اخبار مصالحه در مورد برکناری خطیب امامقلی در عوض انصراف از استیضاح، افزوده است: «اگر از دولت حمایت کنیم متهم می‌شویم به بده بستان و اگر انتقاد کنیم می‌شویم دلواپس، این گفته‌ها منطقی نیست.»

بیانیه اصلاح طلبان در پی برکناری خطیب
با خبر شدیم؛ در پی برکناری حجت‌الاسلام امامقلی از مسوولیت آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا، اصلاح‌طلبان استان بیانیه‌ای صادر کردند و نسبت به برکناری رییس بخش روحانیون ستاد دکتر روحانی در استان واکنش نشان دادند.

حضور در جلسات سیاسی ممنوع
گفته می‌شود؛ روزبه، استاندار قزوین در دیدار با کارکنان استانداری تاکید کرده است: «هیچ کدام از کارکنان استانداری و مجموعه وزارت کشور در استان حق فعالیت سیاسی در هیچ حزب یا گروهی تا زمان برگزاری انتخابات را ندارند و در هیچ محفل و نشست انتخاباتی هم نباید حضور پیدا کنند.» روزبه تاکید کرده است: «کارکنان مجموعه استانداری در رسانه‌ها هم نباید بر له یا علیه کاندیدا یا نامزد یا جریان سیاسی فعالیت داشته باشند.» روزبه تاکید کرده است: «اگر کسی علاقه‌مند است بیاید مرخصی بگیرد و برود فعالیت سیاسی کند.»

تغییر نام کافی شاپ به آبمیوه فروشی
با خبر شدیم؛ براساس طرح جدید انتظام بخشی اماکن عمومی که اخیرا توسط پلیس استان اجرا می‌شود کافی‌شاپ‌‌هایی که ضوابط و قوانین را رعایت نمی‌کنند با برخورد قانونی مواجه می‌شوند. یکی از مواردی که مورد تاکید قرار گرفته تغییر واژه «کافی شاپ» به «آب میوه فروشی» بر سر در این اماکن است.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=3003

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.