اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

انتقاد عابدینی از برگزاری کنسرت‌ها

  • کد خبر : 2944
  • 20 ژوئن 2015 - 22:12
خبر اول اینکه، حجت‌الاسلام عابدینی، امام جمعه قزوین در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در استانداری برگزار شد به شدت از برگزاری کنسرت‌ها در استان انتقاد کرد ‌و گفت: «چرا باید کنسرت مختلط در استان بر‌گزار شود وقتی هم اعتراض می‌کنیم می‌گویند اینها زن و شوهر هستند! می‌گوییم چرا مدیران شرکت می‌کنند می‌گویند برای نظارت! باید طرفدار ارزش‌ها باشیم یا کنسرت برگزار کنید یا همایش بزرگداشت‌های شخصیت‌های اسلامی مثل آیت‌الله موسوی شالی و شیخ مجتبی قزوینی.»


دو گزینه‌ای که نیامدند

با خبر شدیم؛ سالار قاسمی و علی فرخزاد؛ ۲ چهره ای که گفته می شد قصد استعفا برای حضور به عنوان کاندیدا در انتخابات مجلس دهم را دارند از استعفا منصرف شدند. یک منبع مطلع به فروردین امروز گفت: «سالار قاسمی حضور خود را به اجماع اصلاح طلبان منوط کرده بود و علی فرخزاد هم به نتایج نظر سنجی علمی، که با به دست نیامدن نتایج مورد نظر، از استعفا خودداری کردند.» از سوی دیگر گفته می‌شود فرج‌اله فصیحی هنوز تصمیمی جدی برای شرکت در انتخابات نگرفته‌است.

انتقاد از عدم توجه به مد و لباس
گفته می شود: در  جلسه شورای فرهنگ عمومی قزوین، رمضانی مدیر‌کل کتابخانه‌های استان با انتقاد از عدم توجه به موضوع مد‌ و لباس گفته است: «در دو سال گذشته برنامه و سیاست مشخصی برای ترویج فرهنگ مد و لباس در استان صورت نگرفته است.» حجت الاسلام مرتضی حسینی هم در این جلسه با انتقاد شدید‌تر از دولت اظهار داشته است: «وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و صنایع و معادن در دو ‌سال گذشته توجهی به اهمیت این موضوع نداشته‌اند.» گفتنی است: در این جلسه اکثر مدیران اجرایی دولت حضور داشته‌اند.

تغییرات در آموزش پرورش استان
مطلع شدیم؛ با نزدیک شدن زمان استیضاح وزیر آموزش و پرورش، آهنگ تغییرات در این سازمان تاثیرگذار استان نواخته شد و با فشار نماینده بویین زهرا، حجت الاسلام خطیب امامقلی رییس آموزش و پرورش این شهرستان که از معدود مدیران اصلاح طلبان منصوب در دولت یازدهم در استان بود از کار برکنار شد و همزمان نیز، رییس آموزش و پرورش شال که از مدیران دولت گذشته به شمار می رفت تغییر کرد. برکناری خطیب واکنش های متعددی را از سوی اصلاح طلبان به ویژه در فضاهای اجتماعی باعث شده است.

گزینه های انتخابات در بویین زهرا
و دست آخر اینکه؛  گمانه زنی‌ها در مورد کاندیداهای انتخاباتی در شهر بویین زهرا با استعفای علی‌اصغر مولایی، عضو اصولگرای شورای این شهر وارد فاز دیگری شد. گفته می‌شود محمد علیخانی، یوسف کرمی و رضا عسگری گزینه های اصلی اصلاح طلبان در این حوزه هستند و بهمن لامعی به عنوان چهره‌ی بی‌طرف از این حوزه انتخابیه قصد رقابت با روح‌اله عباسپور را دارد. حشمتی، رییس شورای شهر بویین زهرا نیز یکی دیگر از گزینه‌ها بود که البته حاضر به استعفا نشد.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=2944

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.