اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6

تخلف در یک برج ساختمانی قزوین

  • کد خبر : 2933
  • 01 ژوئن 2015 - 17:25
خبر اول اینکه، در ساخت یکی از بزرگترین برج‌های قزوین 7هزار متر بنای خلاف ساخته شده است که پرونده این تخلف به کمیسیون ماده5 ارجاع شده است. گفته می‌شود مجوز ساخت این برج 68هزار متر بوده که  75هزار متر بنا احداث شده است. بررسی نکات ساختمانی و ایمنی این برج در دستور کار بررسی کارشناسان ساختمان قرار گرفته است.


فایلی که بهانه شد!

با خبر شدیم، ارسال اشتباهی یک فایل که محتوایی انتقادی در مورد مدیریت اجرایی استان داشت از یک ایمیل شخصی توسط مسوول روابط عمومی یکی از فرمانداری های استان به رسانه ها، بهانه مناسبی را برای برخی به منظور حمله به دولت و هوادارانش در استان فراهم کرد. در این فایل متنی، گزارشی در مورد موضع‌گیری‌ها و نگرش سیاسی برخی مدیران اجرایی استان تهیه شده بود که پیش از این، بخشی از آن در ویژه‌نامه نوروزی یک هفته‌نامه محلی منتشر شده بود.

فرماندار جدید در راه است
مطلع شدیم، ایوب رحیمی، معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین از معرفی قریب الوقوع فرماندار یکی از شهرستان های استان طی چند روز آینده خبر داد. این فرماندار که روند انتصابش در وزارت کشور در حال طی‌شدن است احتمالا مربوط به یکی از شهرستان های جنوبی استان خواهد بود. در دو سال گذشته و علی رغم تغییر برخی مدیران دولت گذشته در استان، تاکنون فرمانداران شهرستان های آوج، البرز و آبیک بدون تغییر مانده‌اند که این مساله، اعتراض شماری از حامیان دولت در استان را باعث شده است.

حزب اتحاد ملت ایران در قزوین
گفته می شود، فعالیت حزب اتحاد ملت ایران در استان قزوین در چند روز گذشته کلید خورده است. مسوولین این حزب در استان درحال تشکیل شورای استانی حزب هستند تا بتوانند با سازماندهی نیروها و کادرسازی، بر موقعیت سیاسی خود در استان بیفزایند. اعضای این حزب که از نیروهای توانمند اجرایی و سیاسی استان شکل گرفته اند اشتراکات فکری نزدیکی را با اصلاح‌طلبان دارد.

بالاخره خرازی می‌آید
شنیدیم، صادق خرازی، رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان که پیش از این قرار بود به استان بیاید هفدهم خردادماه به قزوین خواهد آمد و قرار است کنگره حزب ندا با حضور وی برگزار شود. پس از چندین‌بار تغییر زمان این سفر، به‌نظر می‌رسد این‌بار دیگر سفر خرازی به قزوین قطعی شده است. این دیپلمات سابق، در جشن میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان به‌عنوان میهمان ویژه حضور خواهد یافت.

شایعه تغییر در یک اداره کل
ودست آخر اینکه، اخیرا شایعاتی در قزوین پیرامون تغییر یکی از مدیران کل استان منتشر شده است. در حالی که منابع دولتی در استان در خصوص احتمال انجام این تغییر سکوت کرده اند، در برخی از محافل از مهدی خزائلی به عنوان مدیرکل جدید این اداره نام برده می شود.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=2933

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.