اطلاعیه

  • امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
7

حزب جوانان دوباره فعال می شود

  • کد خبر : 2866
  • 14 می 2015 - 5:55
خبر اول اینکه، حزب جوانان ایران اسلامی که مسوولیت آن در استان قزوین با مهدی عبدالرزاقی است به زودی فعالیت مجدد خود را آغاز می‌کند. این حزب اصلاح طلب یکی از احزاب  شورای هماهنگی اصلاح طلبان کشور است که دبیرکلی آن را مهدی علیخانی بر عهده دارد.

دیدار فرمانداران با روحانی
با خبر شدیم؛ همایش فرمانداران و بخشداران کشور در تهران ۲۹و۳۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و فرمانداران و بخشداران استان قزوین به دیدار دکتر روحانی ریاست جمهوری می‌روند. نکته جالب حضور فرمانداران منصوب دولت قبلی در این دیدار است که نشان دهنده ظرفیت دولت تدبیر و امید در قیاس با گذشته است.

تکلیف پروازی ها روشن شود

دیگر اینکه، با وجود سپری شدن چند ماه از هشدار استاندار قزوین به مدیران، فرمانداران و بخشداران پروازی برای حضور و سکونت در شهر محل خدمت خود، هنوز خبری از اجرای دستور روزبه نیست. گفته می شود؛ تعدادی از مدیران همچنان در محل خدمت خود اقامت ندارند و مجبور به رفت و آمد هستند.

حمایت نوبخت از قاسمی
گفته می شود؛ محمد باقر نوبخت، معاون رییس جمهور که هفته گذشته در همایش فرهنگیان استان که به مناسبت هفته معلم برگزار شد، حضور یافته بود در سخنانی با اظهار رضایت از عملکرد سالار قاسمی، حمایت دولت تدبیر و امید از مدیرکل آموزش پرورش استان را اعلام کرد. دکتر نوبخت ارتباط خوبی با برادران قاسمی دارد.

دیدار ندایی ها با نماینده سابق
با خبر شدیم؛ جمعی از اعضای حزب ندا در استان با محمد علیخانی نماینده مردم قزوین در مجلس هفتم دیدار کرده اند. در این دیدار، آخرین وضعیت سیاسی استان و انتخابات پیش رو مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته است. قرار است تا پایان اردیبهشت ماه، همایش حزب ندا در استان با حضور صادق خرازی برگزار شود.

پیگیری نامه قوامی از ریاست جمهوری

مطلع شدیم؛ نامه چندی پیش سید ناصر قوامی به دکتر روحانی از طرف نهاد ریاست جمهوری مورد پیگیری قرار گرفت. ظاهرا قرار است حجت‌الاسلام قوامی در دیداری با مسوولین عالی رتبه دولت گزارشی از وضعیت استان ارائه دهد. در سفر بانک، معاون نهاد ریاست جمهوری به استان، موضوع این نامه مطرح شد که وی قول پیگیری داده بود.

لامعی در بویین زهرا

و دست آخر اینکه، بهمن لامعی رامندی، مدیرکل سابق بیمه ایران هم عزم خود را برای حضور در انتخابات مجلس دهم جزم کرده است. لامعی در انتخابات ریاست جمهوری هم به عنوان کاندیدا ثبت نام کرده بود. لامعی دکترای علوم سیاسی است و هم اکنون معاون بین‌الملل بیمه ایران است.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=2866

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.