اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
10

آن سوی خبرها

  • کد خبر : 2775
  • 29 آوریل 2015 - 16:29
نوبخت در جمع معلمان قزوینیخبر اول اینکه، محمد باقر نوبخت، معاون نظارت راهبردی رییس جمهور و سخنگوی دولت، چهارشنبه هفته آینده به مناسبت روز معلم در جمع فرهنگیان قزوینی درآمفی تئاتر تربیت معلم حضور پیدا می کند و به بیان اقدامات دولت یازدهم به منظور رفع مشکلات فرهنگیان خواهد پرداخت. نوبخت چندی پیش هم قرار بود به قزوین بیاید.

دیدار با احمدی نژاد
گفته می شود: تعدادی ازهواداران محمود احمدی نژاد، که از آنان به عنوان جمعی از دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین (ره) یاد شده است، هفته گذشته با رییس جمهور پیشین دیدار کردند. در این دیدار، احمدی نژاد از پیروزی‌های بزرگ در آینده نزدیک، اصلاح مسیر آینده جهان و پاکسازی طبیعی منطقه خبر داده است. این دیدارها، شائبه سازماندهی هواداران احمدی نژاد در استان به منظور انجام فعالیت های انتخاباتی را تقویت می‌کند. سفر هفته گذشته غلامحسین الهام به قزوین و حضور در جمع شماری از هواداران رییس جمهور سابق در یک واحد مسکونی در شهرک کوثر، که خبر  و گزارشی از آن نیز منتشر نشد در محافل سیاسی به عنوان کلید خوردن فعالیت های احمدی نژادی ها در انتخابات مجلس دهم ارزیابی شده است.

قاسمی می‌آید
مطلع شدیم؛ سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان و دبیر حزب کارگزاران به عنوان کاندیدا در انتخابات مجلس دهم حضور پیدا می‌کند. یک منبع مطلع با اعلام این خبر، به فروردین امروز گفت: «سالار قاسمی در صورت اجماع اصلاح طلبان استان به عنوان گزینه حزب کارگزاران و جریان حامی دولت در انتخابات حضور پیدا می کند.»

اعتراض‌ها ادامه دارد
با خبر شدیم؛ در جریان سفر مرتضی بانک، معاون کل نهاد ریاست جمهوری به قزوین استان در نشستی خصوصی با حضور جمعی از چهره های شاخص اصلاح طلب استان در منزل حجت الاسلام قوامی برگزار شد، شرکت کرد. در این نشست، برخی از اصلاح طلبان از جمله ابراهیم عبدالرزاقی، دبیر مجمع نیروهای خط امام استان نسبت به کندی تغییرات و تحولات و عدم بکارگیری نیروهای معتقد به سیاست دولت اعتراض کردند. در این دیدار، همچنین حجت الاسلام قوامی با اظهار نگرانی از وضعیت انتصابات در استان بر ضرورت انعکاس دیدگاه اصلاح طلبان به رییس جمهور تاکید کرد.

صادق خرازی در قزوین
و خبر آخر اینکه، صادق خرازی، رییس شورای مرکزی و موسس حزب ندای ایرانیان بزودی به قزوین خواهد آمد. همایش استانی و کنگره حزب و هم چنین دیدار با مسوولین و چهره‌های سیاسی استان از جمله برنامه‌های اصلی سفر خرازی به استان است. بیشتر اعضای شعب استانی حزب ندا مشخص شده است و قرار است تا پایان اردیبهشت ماه، دبیر حزب ندا در استان قزوین نیز تعیین شود. گفته می‌شود دبیر حزب، فردی بیرون از شورای مرکزی خواهد بود. 

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=2775

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.