اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

نامه فردا می آید

  • کد خبر : 2694
  • 08 مارس 2015 - 8:43
خبر اول اینکه، هفته نامه “نامه فردا” به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی بهنام محمودی به جمع نشریات استان اضافه شد. پیش از این، نشریه “حق مردم” به مدیر مسوولی داوود محمدی، و نشریه “خبر قزوین” به مدیر مسوولی آزاده رحمانی هم به جرگه مطبوعات محلی پیوسته بودند.

پیام تسلیت اصلاح طلبان استان
شنیدیم، به مناسبت درگذشت دکتر سید صادق طباطبایی، از چهره های سیاسی نزدیک به رهبر فقید انقلاب و همچنین درگذشت دختر آیت اله روح اله خاتمی و خواهر رییس جمهور اسبق کشور،  شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان قزوین این مصیبت را طی پیام های جداگانه ای به بیوت معزز ومکرم آنان تسلیت گفت.

آمار نگران کننده سرطان در قزوین
مطلع شدیم، معاون دانشگاه علوم پزشکی گفت: در سال،۱۴۰۰ نفر در قزوین به سرطان مبتلا می شوند که نصف آنها بر اثر این بیماری فوت می کنند. اسکویی افزوده که۴۰ درصد مردم قزوین شکر مصرف می کنند. این در حالی است که بیش از ۶۰ درصد مردم استان اصلا ماهی نمی خورند و همین وضعیت، زمینه ساز ابتلا به سرطان شده است.

پوشش ویژه تجمع فرهنگیان

گفته می شود، خبر تجمع معلمان قزوینی که خواستار رفع تبعیض و افزوده شدن بر حقوق خود بودند با آب و تاب فراوان در برخی سایت ها و نشریات مخالف دولت انعکاس پیدا کرد. این اولین باری است که سایت های خاص، یک تجمع صنفی را به این شکل گسترده و با گزارش تصویری پوشش می دادند.

بدهی به جا مانده از گذشته
شنیده شده، فاضل، مدیر کل وزارتی و مشاور وزیر آموزش و پرورش که اصالتا الموتی است، اخیرا گفته است: این وزارتخانه ۴ هزار میلیارد تومان بدهی دارد که بخش عمده اش مربوط به دولت قبل است. وزارتخانه ای که باید ماموریت اصلی اش تعلیم و تربیت باشد؛ حالا کارش به جایی رسیده که بیش از هر چیز باید پاسخگوی طلبکاران باشد.

قرائت پیام آیت ا… هاشمی
با خبر شدیم، رضا گروسی، عضو شورای سیاست گذاری حزب اراده ملت ایران ، پیام آیت اله هاشمی به کنگره سالیانه حزب قرائت کرد. حزب اراده ملت از احزاب اصلاح طلب محسوب می شود که دبیر کلی آن بر عهده احمد حکیمی پور، عضو شورای شهر تهران است.

اعضای استانی حزب ندا مشخص شدند
و دست آخر اینکه، در اولین کنگره حزب ندا، اعضای شورای مرکزی این حزب نوپا در استان قزوین مشخص شدند. مسوول شاخه استانی حزب ندا در قزوین، “محمود عزیزی ورکی” است  و شهنواز، عبدالرزاقی، حسین پور، یعقوبی، مهناز اسماعیلی، عبدالهی و… عضو شورای استانی این حزب هستند. گفته می شود حسین علیجانی و حجت الاسلام سید مهدی حسینی به عنوان گزینه های دبیری حزب ندا در استان مطرح هستند.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=2694

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.