اطلاعیه

  • امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
3
دبیر شاخه دانشجویی حزب کار در قزوین:

اهداف ما در راستای اهداف بلند اصلاحات است

  • کد خبر : 466
  • 28 آگوست 2013 - 11:58
اهداف ما در راستای اهداف بلند اصلاحات است
پس از انتخابات ریاست‌جمهوری دوره یازدهم و پیروزی حسن روحانی در آن، امیدها در بین جوانان و حامیان فعالیت مدنی زنده شد. شاید یکی از نخستین احزابی که بلافاصله پس از انتخابات، فعالیت سیاسی و اجتماعی‌اش را آغاز کرد، شاخه دانشجویی حزب اسلامی کار در قزوین بود. با فاطمه حیدری، دبیر شاخه جوانان این حزب در قزوین به گفت‌وگویی کوتاه نشستیم.
تا جایی که می‌دانم شما و دوستانتان در ایام انتخابات در ستادهای هاشمی و روحانی فعالیت می‌کردید. چه اتفاقی باعث شد که پس از انتخابات به سمت فعالیت حزبی بروید؟
در انتخابات سال ۹۲ جمعی از فعالان سیاسی قزوین ستاد ملی جوانان اصلاح‌طلب را برای حمایت از آقای هاشمی تشکیل دادند. یکی از مباحثی که همیشه در جلسات این ستاد مطرح می‌شد، تجربه کم فعالان قزوین در فعالیت حزبی بود. چون بیشتر فعالان فقط در دوران انتخابات فعال می‌شدند. این صحبت‌ها باعث شد که ما برای رفع گوشه‌ای از این مشکلات، دست به کار شویم و با ایجاد شاخه دانشجویی حزب اسلامی کار در قزوین به فعالیت بپردازیم.
  نظرتان درباره فعالیت حزبی و تفاوت آن با فعالیت ایام انتخابات چیست؟
کار حزبی سخت تر است، اما هرقدر ما قوی‌تر باشیم به‌طور مسلم در فضای سیاسی می‌توانیم بیشتر تاثیر بگذاریم. البته الان زود است که در مورد انتخابات مجلس حرف بزنیم، اما اگر احزاب در استان قدرت داشته باشند، می‌توان انتخابات سالم و پرشوری را برگزار کرد و در انتخابات تاثیر گذاشت.
  اهداف و برنامه‌های شما در قزوین چیست؟
یک ماه است که فعالیت حزبی خود را شروع کرده‌ایم و نیروهای فعالی که در این مدت در استان کار می‌کردند، به عضویت حزب ما درآمده اند. مسلما اهداف ما در راستای اهداف بلند اصلاح‌طلبی است، ایجاد فضایی که بتوان درآن به فعالیت همه سلایق و گروه‌ها امیدوار بود؛ البته با رویکردی بومی و در چهارچوب فعالیت در شهرستان که مشکلات خودش را هم دارد. برای ادامه فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها و نیاز به فرصت بیشتری داریم اما از برنامه‌های ما در این مدت، برگزاری کلاس های خبرنگاری، عکاسی و آموزش سیاسی است که در دفتر حزب برگزار می‌کینم و همچنین در کنار آن، دیدار با چهره‌های شاخص سیاسی اصلاح‌طلب استان، بوده است.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=466

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.