اطلاعیه

  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
6
آن سوی خبرها

دستگیری عوامل پارتی در هفت‌سنگان

  • کد خبر : 3960
  • 21 می 2016 - 14:11
خبر اول اینکه، در یکی دو هفته اخیر،شرکت‌کنندگان در یک پارتی شبانه در شهرک هفت‌سنگان توسط پلیس بازداشت شده‌اند. یک منبع مطلع در دستگاه قضایی با تایید این خبر به «فروردین امروز» گفت: «کسانی که بخواهند هنجارشکنی از نوع برپایی مراسم‌های خارج از عرف کنند منتظر عواقب قضایی این نوع قانون شکنی باشند.»

شهردار سابق و دو مدیر دستگیر شدند
مطلع شدیم؛ شهردار سابق یکی از شهرهای استان به همراه دو تن از مدیران میانی شهرداری این شهر به دلیل تخلفات در پرونده یک پیمانکار شهرداری دستگیر و روانه زندان شدند. گفته می‌شود این پرونده به دلیل پرداخت پول بیش از مبلغ تعیین شده به پیمانکار به جریان افتاده است.

دیدار اصلاح‌طلبان با هادی خامنه‌ای
به قرار اطلاع، جمعی از جوانان اصلاح‌طلب استان قزوین به دیدار حجت‌الاسلام «سید هادی خامنه‌ای»، دبیر مجمع نیروهای خط امام رفتند. در این جلسه، خامنه‌ای به تشرح وضعیت کشور پرداخت و به چالش‌های پیش‌روی دولت اشاره کرد.ابراهیم عبدالرزاقی دبیر مجمع نیروهای خط امام استان هم در این جلسه گزارشی در مورد وضعیت استان و فعالیت‌های این مجمع ارائه داد.

حضور سه نماینده منتخب در فراکسیون امید
شنیدیم، بهمن طاهرخانی به همراه سیده حمیده زرآبادی و بابایی صالح در نشست فراکسیون امید حضور پیدا کردند. طاهرخانی دیداری هم با دکتر عارف داشته است. به نظر می‌رسد سه تن از نمایندگان استان با ریاست دکتر عارف در مجلس شورای اسلامی بیشتر موافق باشند.

نامه فعالان فرهنگی به استاندار
با خبر شدیم، ۳۴۶فعال فرهنگی و رسانه‌ای استان در حمایت از برگزاری کنسرت‌های قانونی در قزوین، نامه‌ای به فریدون همتی استاندار قزوین نوشته اند. در این نامه فعالان فرهنگی استان خواستار پایان دخالت‌های سلیقه‌ای در برگزاری کنسرت‌های دارای مجوز در استان شده و از عملکرد اسکندری‌نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هم حمایت کردند.

مخالفت با دوچرخه‌سواری بانوان
خبر دریافتی حاکی است: دادستان قزوین در جلسه با اعضای شورای شهر مخالفت خود را با دوچرخه سواری بانوان در ملأعام اعلام کرده و گفته است: «در نظام جمهوری اسلامی دوچرخه‌سواری بانوان در ملأعام ممنوع است و ضروری نیست در این زمینه برنامه‌ای داشته باشیم.»در این جلسه، صدیقی عضو شورای شهر هم خواستار برخورد با خانم‌های دوچرخه سوار شده است.

انتقاد از شیوه برخورد با سفره خانه‌ها
و دست آخر اینکه، استاندار قزوین در جلسه شورای ورزش استان از بی‌ثمربودن جمع‌آوری و برخورد با سفره‌خانه‌ها و قلیان سراها انتقاد کرد و گفت:«برای برخورد با معضلات اجتماعی نباید صورت مساله را پاک کرد.» فریدون همتی افزود: «سفره‌خانه‌ها را جمع کردیم، اما بینیم قلیان‌ها به کجاها رفته و هنوز جوانان در پارک‌ها و محیط‌های خصوصی و… از آنها استفاده می‌کنند. با برخورد صِرف، راه به جایی نمی‌بریم باید بینش و فرهنگ و دید مصرف‌کنندگان قلیان را تغییر دهیم.»

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=3960

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.