اطلاعیه

  • امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
6
آفساید

روزهای بیم و امید

  • کد خبر : 5363
  • 31 ژانویه 2018 - 9:08
روزهای بیم و امید
باشگاه کاسپین، به حساس‌ترین روزهای حیات خود در چند سال اخیر رسیده‌است. کاسپین، همیشه دراین روزها، در فصول گذشته هم در شرایط حساس و خاص قرارداشته، گویی به تکرار این وضعیت بغرنج علاقه دارد.

با این وضعیت جدول لیگ دسته دوم، نماینده فوتبال قزوین، صعود و سقوطش علاوه بر نتایجی که می‌گیرد، در دست حریفان و تیم‌های بالاتر در جدول رده بندی است. کاسپینی‌ها پنجشنبه در ورزشگاه شهیدرجایی قزوین باید به مصاف شهرداری بندرعباس، تیم صدرنشین رقابت‌ها بروند؛ بازی فینال گونه‌ای که می‌تواند خوشبختی را برای یاران سعید دقیقی به ارمغان بیاورد.
کاسپین اگر بخواهد از این گروه صعود کند باید تیم قدرتمند «بندر» را با شکست بدرقه کند.
دیدارهای بعدی کاسپین با تیم‌های شهرداری کاشان و شهرداری بابلسر است که آن‌ها هم از اهمیت بالایی برخوردار هستند.
امروز کاسپین با ۲۵ امتیاز در رده پنجم جدول قراردارد و تیم چهارم استقلال جنوب که ۲۸ امتیازی است و در سه بازی مانده به پایان رقابت‌ها، نتایجش برای صعود کاسپین تعیین‌کننده خواهد بود.
براساس قانون لیگ دسته دوم، تیم‌های اول تا چهارم هر گروه برای صعود به لیگ یک، به مرحله دوم راه پیدا می‌کنند و کاسپین در این وضعیت، حالا قدر امتیازهای از دست رفته را می‌‌داند.
 کاسپینی‌ها که بازی‌های با کیفیتی در چند هفته اخیر از خود ارائه داده‌بودند، با ضعف خط دفاع و دروازه‌بان، گل‌های خیلی بدی خوردند. با این وضعیت کاسپین نه تنها باید تمامی ۳بازی پیش روی خود را ببرد؛ بلکه باید منتظر نتایج استقلال جنوب تهران هم باشد تا با یک شکست شاید بتواند به عنوان تیم چهارم به مرحله بعد صعود کند.
همه می‌دانیم که در این فصل، حق کاسپین عنوان پنجم نبود و نیست و اگر خدایی ناکرده کاسپین نتیجه نگیرد، بزرگترین بازنده سعید دقیقی است که تمام آبرو و اعتبار خود را  برای اعتلای فوتبال قزوین به طبق اخلاص گذاشت و با قرارداد سفید و بدون هر گونه چشم داشتی،  مسئولیت تیم را برعهده گرفت.
 اگرمنصفانه ببینیم، در این فصل  پرستیژ کاسپین و نگاه حرفه‌ای که به باشگاه‌داری وجود داشت، بی‌سابقه بود. تاسیس دفتر باشگاه، رونمایی از تیم جدید، جشن پیراهن، جذب اسپانسر، پخش مستقیم و … ازجمله اقدامات ارزشمندی بود که قبلا در فوتبال قزوین مشاهده نشده‌بود. 
باید امیدوار باشیم این روزهای حساس با خوش شانسی کاسپین در سه بازی به پایان برسد و حداقل نماینده قزوین به مرحله بعد صعود کند.

امیر رجبی

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=5363

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.