اطلاعیه

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2
کارگروه شرکت‌های خودرویی:

«غفاری» ۸هزارمیلیارد تومان به خارج از کشور انتقال داده است

  • کد خبر : 10439
  • 26 نوامبر 2023 - 10:11
«غفاری» ۸هزارمیلیارد تومان به خارج از کشور انتقال داده است
در ادامه روند رسیدگی به پرونده شرکت «رضایت خودروی طراوت نوین»، کارگروه شرکت‌های خودرویی استان قزوین با صدور اطلاعیه شماره۱۷ خود به تشریح آخرین وضعیت این پرونده پرداخت.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: با توجه به تخصصی‌بودن موضوع، پرونده توسط بازپرس به هیات کارشناسی ارجاع شد و برآورد تقریبی اعضای هیات برای اجرای کارشناسی و اعلام نظریه حدود هفت ماه است.

کارگروه خودرویی استان قزوین همچنین به اعترافات غفاری در خصوص وضعیت دارایی‌های حاصل از جذب سرمایه مال‌باختگان اشاره کرده است. در این بخش آمده: «نظر به اینکه از یک سو غفاری اقرار کرده بخشی از دارایی‌های حاصل از جذب سرمایه شکات را به خارج از کشور منتقل کرده و در داخل کشور نیز به عده‌ای از اشخاص سودهای کلان و غیرمتعارف پرداخت کرده، لذا تا زمانی که وی همکاری عملی و مؤثر خود را برای اعاده اموال نداشته باشد، ادامه فرآیند پرداخت مطالبات با کاستی‌ها و مشکلات جدی مواجه خواهد شد».

 در بخش دیگر این اطلاعیه آمده است: «نامبرده باید بیش از اینکه پیگیر آزادی تحت‌الحفظ خود باشد، صداقت خود در معرفی اموال مخفی یا انتقال داده را ثابت کند. آزادی تحت‌الحفظ غفاری تا اطلاع ثانوی منوط به همکاری وی است. معرفی اموال مخفی و خارج از دسترس که بنا بر اظهارات نامبرده، انتقال بیش از ۸هزار میلیارد تومان از دارایی‌ها به خارج از کشور، نمونه‌ای از آن‌ها است و همچنین معرفی عوامل و گردانندگان صفحه مجازی شیپورچی که در راستای منافع مالک شرکت رضایت خودروی طراوت نوین، به اقدامات شیطنت‌آمیز و مجرمانه مانند تحریک مال‌باختگان به برگزاری تجمعات بی‌نتیجه، اخلال در نظم عمومی، نشر اکاذیب، تهدید و توهین و اخلال در روند رسیدگی به پرونده می‌پردازد، از جمله اقداماتی است که غفاری باید انجام دهد».

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=10439

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.