اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
با حضور پررنگ در عرصه تولید و صادرات؛

روند موفقیت‌های شرکت”آفاق سوخت اطلس” ادامه دارد

  • کد خبر : 10351
  • 10 نوامبر 2023 - 15:53
روند موفقیت‌های شرکت”آفاق سوخت اطلس” ادامه دارد
در یک روز به یادماندنی افتخاری دیگر برای شرکت آفاق سوخت اطلس بدست آمد و برای سومین سال متوالی به عنوان واحد صادرکننده نمونه استان انتخاب شد.

اهدای لوح و تندیس صادرکننده نمونه به مهندس “محمد کشاورز رضایی”

در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه که با حضور پیلتن مدیرکل آسیای غربی سازمان توسعه تجارت ایران، اعلایی استاندار، لطف‌الله سیاهکلی و فاطمه محمدبیگی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از فعالان و صاحب‌نظران  اقتصادی به منظور تقدیر از صادرکنندگان نمونه ملی و استانی در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد؛ با اهدای لوح و تندیس از مهندس “محمد کشاورز رضایی” مدیرعامل شرکت آفاق سوخت اطلس تقدیر شد.

این شرکت مطرح که در زمینه تولید فرآورده‌های نفتی فعالیت می‌کند با درایت مهندس “محمد کشاورز رضایی” توانسته به جایگاهی شایسته در این صنعت برسد و در حال حاضر کیفیت تولیدات این مجموعه قابل رقابت با سایر کشورها می‌باشد.

شرکت آفاق سوخت اطلس علاوه بر تامین نیاز داخل؛ تولیدات خود را مطابق با استانداردهای بین‌المللی به کشورهای مختلف هم صادر می‌کند و توانسته علیرغم همه مشکلات، نقش مهمی در رونق اقتصاد ملی ایفا کند. 

مهندس “محمد کشاورز رضایی” مدیرعامل جوان و خوش‌فکر شرکت آفاق سوخت اطلس در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با فروردین امروز گریزی به تاریخچه فعالیت این شرکت زد و گفت: شرکت آفاق سوخت اطلس فعالیت خود را از سال۹۸ در زمینه تولید فرآورده‌های نفتی روغن موتور و پتروشیمی در شهرک صنعتی خرمدشت آغاز کرد.

وی تصریح کرد: مزیت تولیدات ما در قیاس با پالایشگاه‌های دیگر؛ استفاده از دانش فنی متخصصان و تجهیزات ایرانی است و با استراتژی دانش‌بنیان و پژوهش‌محورانه در راستای رشد تولید عمل می‌کنیم و همواره توجه به کیفیت و جلب رضایت مشتری را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده‌ایم.

رضایی با تاکید بر اینکه بیشتر محصولات شرکت صادر می‌شود، افزود: آفاق سوخت اطلس رویکرد فعالیت خود را بر مبنای صادرات قرار داده است و تولیدات خود را به کشور افغانستان، عراق، امارات، هند و پاکستان صادر می‌کند.

مدیرعامل آفاق سوخت اطلس تصریح کرد: متاسفانه شرایط اقتصادی کشور خوب نیست و تولیدکنندگان با چالش‌های متعددی مواجه هستند و عزم جدی برای حل مشکل تولیدکنندگان در کشور وجود ندارد که از مسئولان انتظار داریم به طور جدی راهکاری برای حل مشکلات بیاندیشند.

این مدیر موفق صنعتی درمورد عمده مشکل خود گفت: عدم حمایت بانک‎‌ها در خصوص  اعطای تسهیلات و بوروکراسی اداری مهمترین دغدغه ما می‌باشد که انتظار می‌رود متولیان امر با تسهیل فرآیندها همراهی بیشتری با تولیدکنندگان داشته باشند تا بتوانیم بدونه وقفه به روند فعالیت‌های خود ادامه دهیم.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=10351

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.