اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2
افتخاری دیگر برای صنعت نساجی کشور رقم خورد؛

انتخاب شرکت “نفیس‌نخ” به عنوان صادرکننده نمونه

  • کد خبر : 10343
  • 10 نوامبر 2023 - 15:43
انتخاب شرکت “نفیس‌نخ” به عنوان صادرکننده نمونه
مراسم تجلیل از صادر کنندگان برتر استان قزوین باافتخارآفرینی شرکت نفیس‌نخ همراه شد و این واحد صنعتی موفق توانست برای چندمین بار عنوان صادرکننده نمونه را به خود اختصاص دهد.

این مراسم باشکوه که با حضور پیلتن مدیرکل آسیای غربی سازمان توسعه تجارت ایران، اعلایی استاندار، لطف‌الله سیاهکلی و فاطمه محمدبیگی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، علی رحمانی معاون اقتصادی استانداری، مهدی عبدیان رئیس اتاق بازرگانی استان، افضلی رئیس سازمان صمت، عمیدی مسئول نمایندگی وزارت خارجه در قزوین، صفاری مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان و جمعی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان نمونه ملی و استانی در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد؛ لوح و تندیس صادرکننده نمونه به مهندس “تقی کشاورز” قائم مقام مدیرعامل نفیس نخ به نیابت از دکتر “احمد جریان” مدیرعامل مجموعه اهدا گردید.

“نفیس‌نخ” نماد نوآوری، مشتری مداری و اعتماد

شرکت “نفیس‌نخ” یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین تولیدکنندگان انواع نخ فیلامنت پلی‌استر در کشور است که با درایت مدیران خوش‌فکر و کارشناس‌های مجرب و متخصص خود توانسته به جایگاه والایی در صنعت نساجی برسد و هم‌اکنون رقیبی برای کشورهای مطرح در بازارهای جهانی باشد.

مهندس “تقی کشاورز” قائم مقام مدیرعامل شرکت نفیس‌نخ پس از تجلیل از سوی مقامات در گفت‌وگو با فروردین‌امروز به ارائه توضیحاتی درخصوص این مجموعه پرداخت و گفت: شرکت نفیس‌نخ با هدف تولید انواع نخ فیلامنت پلی‌استر و تامین طیف وسیعی از نیاز مصرف‌کنندگان در سال۱۳۸۳ در شهرک صنعتی لیا به بهره‌برداری رسید.

کشاورز با بیان اینکه رضایت مشتری‌ از اصول مهم مدیریتی نفیس‌نخ است؛ تصریح کرد: ما در نفیس‌نخ در تلاشیم با کمک ذهن‌های خلاق، تکنولوژی مدرن و هنر ایرانی با کیفیت‌ترین و متنوع‌ترین محصولات را تولید کنیم و جهت تضمین موفقیت بافندگان و صنایع پایین دستی این محصولات را در اختیار آن‌ها قرار دهیم و رضایت آن‌ها را کسب کنیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰نوع نخ در این شرکت تولید می‌شود؛ گفت: POY (نخ نیمه‌آرایش‌یافته)، DTY (نخ تكسچره‌شده توسط تاب مجازی)، ATY (نخ تكسچره‌شده توسط هوای فشرده)، FDY (نخ كاملاً آرایش‌یافته)، TFY (نخ تابیده‌شده)، نخ دیرسوز، نخ ضد باکتری، نخ فول‌دال، نخ کاتیونیک، نخ کریستال و… از جمله محصولات این شرکت می‌باشد که در تولید پوشاک، فرش، پتو، منسوجات خانگی، کف‌پوش و صنایع مختلف کابرد دارد.

کشاورز اظهارکرد: درحال حاضر ۳۰هزار تن انواع نخ پلی‌استر در نفیس نخ تولید می‌شود و زمینه اشتغال بیش از ۷۵۰نفر در سه شیفت در این مجموعه فراهم شده است.

قائم مقام مدیرعامل نفیس نخ افزود: همچنین خط تولید نخ ایرتکسچرایزینگ با هدف افزایش ظرفیت تولید و توسعه سبد محصولات شرکت با ظرفیت تولید ۱۵۰۰تن نخ سالیانه و اشتغال ۱۰۰نفر در دست اجراست.

این مدیر موفق صنعتی با تاکید بر اینکه نفیس نخ با رویکرد صادرات‌محور به دنبال جذب بازارهای جدید است، تصریح کرد: با اعتماد قلبی به کیفیت محصولات و ارتقای آن به سطح جهانی توانسته‌ایم به بازارهای برون‌مرزی از جمله کشور ترکیه، آذربایجان و ازبکستان دست یابیم و اشتغال و ارزآوری چشمگیری برای کشور ایجاد کنیم. 

وی از اجرای طرح توسعه شرکت خبرداد و گفت: با توجه به اینکه تقاضا برای محصولات نفیس نخ بسیار بالا است در نظر داریم طرح توسعه شرکت را در زمینه افزایش محصولات صادراتی اجرا کنیم که در این صورت ظرفیت اشتغال مجموعه به هزارنفر خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=10343

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.