اطلاعیه

  • امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
9
به رغم تاکید لایق، مربی پیشین تیم ملی کشتی بر مخالفت فرمانداری؛ اداره کل ورزش قزوین:

“خادم” با تصمیم شخصی در زورخانه حاضر نشد

  • کد خبر : 9605
  • 07 ژانویه 2023 - 11:28
“خادم” با تصمیم شخصی در زورخانه حاضر نشد
باوجود تاکید خانواده شهید اسدی مبنی بر مخالفت صریح فرمانداری قزوین با حضور رسول خادم در زورخانه اما اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام می کند که "خادم" با تصمیم شخصی در زورخانه حضور نیافت.

 به گزارش سرویس ورزشی فروردین امروز؛ ممانعت از حضور “رسول خادم” چنان واکنش برانگیز شد و حتی در خبرگزاری‌های فارسی‌زبان بازتاب پیدا کرد که اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین را مجبور به پاسخگویی کرده و با صدور اطلاعیه‌ای اعلام داشته، جلوگیری از ورود رسول خادم به یکی از زورخانه‌های قزوین شایعه است و رسول خادم توسط خانواده شهید اسدی دعوت شده‌اند که با تصمیم و ملاحظات شخصی در این برنامه حضور پیدا نمی‌کند. 

در این اطلاعیه آمده است: در خصوص انتشار مطالبی مبنی بر جلوگیری از ورود رسول خادم به زورخانه شهدای قزوین لازم به ذکر است که مراسمی ویژه ورزش باستانی توسط هیأت ورزش‌های زورخانه ای استان با حضور ورزشکاران و پیشکسوتان این رشته به مناسبت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار گردید.

 این برنامه سه‌شنبه شب در ساعت و زمان فعالیت عادی و همیشگی زورخانه شهدا برگزار شده و حضور برای عموم مردم بلامانع بوده است که از طرفی نیاز به مجوز اختصاصی از نهادهای مربوطه از جمله فرمانداری، شورای تأمین شهرستان، ادره کل ورزش و جوانان و… نبوده که براساس ادعای مطرح شده مجوز این مراسم توسط نهادهای مذکور لغو شده باشد. 

 در ادامه آمده است: همچنین براساس برنامه‌ریزی قبلی و براساس گفته و تأکید برادر شهید اسدی مقرر بوده که همزمان با این مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم حجت اسدی نیز صورت پذیرد و مدعوینی از جمله رسول خادم نیز توسط خانواده شهید اسدی دعوت شده‌اند که با تصمیم و ملاحظات شخصی در این برنامه حضور پیدا نمی‌کنند و این امر مورد سوءاستفاده بدخواهان قرار گرفته و موجبات تحریک افکار عمومی را فراهم ساخته اند؛ لذا امید است عموم هم‌استانی‌ها از جمله اصحاب رسانه و جامعه ورزشی با بینش، بصیرت و دقت لازم مانع از بهره برداری سوء از ساحت ورزش گردند.

 این در حالی است که رضا لایق، مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد در المپیک‌های لندن و ریو در مورد لغو حضور رسول خادم، ستاره کشتی ایران و پرویز پرستویی، بازیگر سینمای ایران در زورخانه‌ای در قزوین گفته است که این لغو «با تصمیم و فشار فرمانداری و حراست استانداری قزوین رخ داده است.»

لایق ۱۴دی در گفتگو با روزنامه اعتماد گفته است که «رسول خادم از سوی خانواده شهید اسدی جهت حضور در زورخانه شهدای قزوین دعوت شده بود» اما وقتی دوباره تماس‌ها و فشارها آغاز شد «ایشان حضورا پیش فرماندار قزوین رفت و گفت آقای خادم را خانواده ما دعوت کرده. گفته بودند که نه! ایشان نباید بیاید چون آقای پرویز پرستویی هم همراه ایشان است و هر دوی این‌ها شرایط‌شان به شکلی هست که نمی‌توانند حضور پیدا کنند. بعد هم به ایشان گفتند امشب کلا زورخانه را ببندید.» با همه این‌ها تاکنون فرمانداری و استانداری قزوین واکنشی به این خبر که بازتاب گسترده‌ای داشته نشان نداده‌اند.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=9605

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.