اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

همکاری نمایندگان و استاندار باعث خدمات خوبی در استان شد

  • کد خبر : 8439
  • 12 آگوست 2021 - 14:09
همکاری نمایندگان و استاندار باعث خدمات خوبی در استان شد
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بررسی طرح صیانت از کاربران فضای مجازی طبق اصل هشتاد و پنجم (85) قانون اساسی سبب پخته تر شدن این قانون و توجه به ابعاد کارشناسی آن به نفع مردم خواهد شد.

لطف اله سیاهکلی مرادی که به مناسبت روز خبرنگار از دفتر هفته نامه فروردین امروز بازدید می کرد، با عرض تبریک این روز به اعضای هیات تحریریه این نشریه، در پاسخ به سوالی درباره بررسی طرح صیانت از کاربران فضای مجازی و پیامدهای آن که سبب نگرانی افکار عمومی شده است، گفت: آنچه در حال حاضر مطرح است، صرفا یک طرح است و در فرایند تبدیل آن به قانون، قطعا دچار تغییراتی خواهد شد. بر همین اساس نمی توان در باره آن قضاوت نهایی کرد.

وی با بیان اینکه، فضای مجازی در حال حاضر به بستر زندگی مردم تبدیل شده و صرفا یک رسانه نیست، بلکه کسب و کارهای زیادی در آن شکل گرفته و زندگی مردم به آن وابسته است؛ افزود: قطعا در جریان بررسی این طرح در کمیسیونی که براساس ماده ۸۵ قانون اساسی شکل خواهد گرفت، ابعاد مختلف موضوع به ویژه نگرانی مردم در نظر گرفته خواهد شد.

این نماینده مجلس، وجود قانون برای فضای مجازی را ضروری خوانده و اضافه کرد: مشروح مذاکرات کمیسیون ماده ۸۵ در باره طرح صیانت به صورت آنلاین پخش خواهد شد تا مردم با مذاکراتی که در جریان بررسی طرح توسط نمایندگان عضو کمیسیون مطرح می شود، قرار گیرند.

سیاهکلی مرادی در جریان نشست با اعضای هیات تحریریه هفته نامه فروردین امروز همچنین به تعامل بین نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با استاندار و مدیران در طول یک سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: در این مدت براساس همکاری خوبی که بین مجمع نمایندگان استان و استاندار و مدیران دولت شکل گرفت، به رغم تفاوت دیدگاه سیاسی، خدمات بسیار خوبی به مردم انجام گرفت که سه برابر شدن بودجه استان تنها یکی از این خدمات است.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=8439

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.