اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین خبرداد؛

جذب ۸۱سرمایه‌گذار در شهرکهای صنعتی قزوین

  • کد خبر : 8271
  • 01 جولای 2021 - 14:07
جذب ۸۱سرمایه‌گذار در شهرکهای صنعتی قزوین
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین گفت: ۸۱سرمایه گذار طی سه ماهه نخست سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان جذب شده‌اند.

به گزارش فروردین امروز؛ حمیدرضا خانپور، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین با اعلام این خبر گفت: به سرمایه گذاران جذب شده در سال جاری که برای ساخت واحدهای تولیدی با شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین قرارداد منعقد کرده‌اند، ۷۱هکتار زمین دارای زیرساخت واگذار شده است.

او افزود: میزان سرمایه گذاری پیش‌بینی شده از سوی این تعداد سرمایه‌گذار، ۲۹هزار و ۵۶۰میلیارد ریال تخمین زده می‌شود.

خانپور اظهار کرد: با بهره‌برداری از واحدهای تولیدی سرمایه گذاران جدید برای سه هزار و ۲۰۰نفر به طور مستقیم در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین اشتغالزایی می‌شود و تعداد اشتغالزایی غیرمستقیم این طرح‌ها نیز به حدود ۱۰هزار نفر می‌رسد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین یادآور شد: بیشترین متقاضیان سرمایه‌گذاری سال جاری که به آنها در شهرک‌های صنعتی استان زمین واگذار شده به ترتیب با ۲۵، ۱۸و ۱۳سرمایه‌گذار به شهرک‌های صنعتی لیا قزوین، خرمدشت تاکستان و حکیمیه بویین‌زهرا اختصاص داشته است.

او با اشاره به رشد چشمگیر جذب سرمایه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین، خاطرنشان کرد: طی سه ماهه نخست سال گذشته، ۴۸سرمایه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان جذب و برای ساخت واحدهای تولیدی خود نیز ۲۱هکتار زمین دریافت کردند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین خاطرنشان کرد: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها سه هدف مهم شامل توسعه زیرساخت‌ها و امکانات موجود در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، احیای واحدهای راکد و بازگشت دوباره آنها به چرخه تولید و نیز جذب سرمایه گذاران جدید را پیگیری می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=8271

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.