اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
13
در بازدید از خط تولید این شرکت صورت گرفت؛

تقدیر استاندار قزوین از عملکرد مدیران شرکت “نشاگستر پردیس”

  • کد خبر : 8084
  • 12 می 2021 - 14:59
تقدیر استاندار قزوین از عملکرد مدیران شرکت “نشاگستر پردیس”
هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در جریان سفر یک‌روزه به شهرک صنعتی لیا واقع در استان قزوین از شرکت نشاگستر پردیس، اولین تولیدکننده لوله‌های دوجداره پلی‌اتیلن در ایران بازدید کرد.

به گزارش فروردین امروز؛ استاندار قزوین در این بازدید که حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، افضلی رئیس سازمان صمت استان قزوین و جمعی از مدیران استانی او را همراهی می‌کردند با آخرین دستاوردهای‌ شرکت نشاگستر پردیس آشنا شد و در خصوص مسائل مختلف با مدیران این واحد تولیدی رایزنی کرد و برای رفع مشکلات آن قول مساعد داد.

وی اضافه کرد: شرکت نشاگستر پردیس در کنار شرکت‌های دیگر توانسته به اشتغال و اقتصاد کشور و استان کمک کند بنابراین وظیفه داریم با جدیت از آن‌ها حمایت کنیم.

ادامه فعالیت این شرکت در شرایط موجود در سایه تدابیر مدیریت سرکار خانم “قناد” رییس هیأت مدیره، “علی کاشی” مدیرعامل و “آرش کاشی” نایب رئیس هیات مدیره این مجموعه اتفاق افتاده است.

مهندس “آرش کاشی” نایب رئیس هیأت مدیره شرکت نشاگستر پردیس هم در حاشیه این بازدید به ارائه توضیحاتی درخصوص این واحد تولیدی پرداخت و گفت: شرکت نشاگستر پردیس فعالیت خود را از سال۱۳۷۷ با سرمایه‌گذاری ۱۲۰میلیاردریال و در زمینی به مساحت ۷هزارمترمربع و ۲۵۰۰متر زیربنا در شهرک صنعتی لیا در زمینه تولید لوله‌های دوجداره پلی‌اتیلن آغاز کرد.

وی با بیان اینکه اولین تولیدکننده لوله‌های دوجداره پلی‌اتیلن در قطرهای مختلف در ایران هستیم تصریح کرد: این واحد تولیدی ماهانه ۳۰۰تن انواع لوله‌های دوجداره پلی‌اتیلن تولید می‌کند و در حال حاضر برای ۴۵نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است.

 مهندس کاشی به وجه تمایز تولیدات این شرکت نسبت به سایر رقبا اشاره کرد و افزود: تولید لوله‌های دوجداره با قطر بیش ‌از یک تا دو و نیم متر با استفاده از تکنولوژی کاملا بومی و انحصاری و مواداولیه مناسب و باکیفیت؛ منجر به تولید محصولاتی بادوام و مقاوم شده و شرکت نشاگستر پردیس را از سایر رقبا متمایز کرده است.

این فعال اقتصادی درباره روند تولید محصولات این شرکت گفت: در این شرکت مواد پلی‌اتیلن در مخازن مخصوص مخلوط شده و توسط دستگاه اسپیرال به محصول نهایی تبدیل می‌شود.

وی به افتخارات کسب‌ شده توسط این شرکت اشاره و اظهارکرد: شرکت نشاگستر پردیس در چندین سال پیاپی موفق به دریافت لوح برند برتر کشور در زمینه تولید لوله دوجداره شده است و در آبان سال۱۳۷۹ این شرکت توانست تندیس ویژه ابتکار و فناوری را از اولین نمایشگاه بین‌المللی آب و تأسیسات آب و فاضلاب تهران کسب کند.

نایب رئیس هیأت مدیره نشاگستر پردیس، لوله‌های دوجداره کاروگیت و اسپیرال پلی اتیلن و منهول و اتصالات کاروگیت را عمده‌ترین محصولات تولیدی شرکت تحت مدیریت خود عنوان کرد و افزود: شرکت نشاگستر پردیس همواره به‌ دنبال ارائه محصولاتی با بهترین کیفیت بوده که در این راستا با تلاش روزافزون سعی می‌کنیم با ارتقا کمی و کیفی محصولات شرکت ضمن ایجاد اشتغال‌زایی به تحقق اقتصاد مقاومتی هم کمک کنیم.

مهندس کاشی به عمده مشکل این شرکت اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه اکثر مشتریان ما سازمان‌ها و ادارات دولتی هستند در دریافت مطالبات خود با مشکل روبه‌رو هستیم که این موضوع روند فعالیت‌های مجموعه را دچار مشکلات عدیده‌ای کرده است.

نایب رئیس هیأت مدیره شرکت نشاگستر پردیس در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل هم در زمینه ارائه تسهیلات، همکاری لازم را با ما داشته باشند تا در سایه این حمایت‌ها بتوانیم همچنان به یکه‌تازی خود در این صنعت ادامه دهیم.

https://neshagostar.com/

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=8084

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.