اطلاعیه

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
16
با انتخاب مسئولان و در حضور معاون وزیر صمت انجام شد؛

“آفاق سوخت اطلس” تولیدکننده فرآورده‌های نفتی صادرکننده نمونه شد

  • کد خبر : 8030
  • 19 آوریل 2021 - 12:05
“آفاق سوخت اطلس” تولیدکننده فرآورده‌های نفتی صادرکننده نمونه شد
شرکت آفاق سوخت اطلس در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان قزوین خوش درخشید و توانست خود را به عنوان صادرکننده نمونه مطرح کند.

به گزارش فروردین امروز؛ اهدای لوح و تندیس صادرکننده نمونه به مهندس “محمد کشاورز رضایی” مدیرعامل بادرایت آفاق سوخت اطلس؛ ارج نهادن به گوشه‌ای از زحمات این مدیر خستگی‌ناپذیر بود که توسط مسئولان صورت ‌گرفت.

همین فعالیت‌ها منجر شد تا طی مراسمی با حضور حمید زادبوم معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، مظفر علیخانی معاون استانها و تشکل‌های اتاق ایران، جمالی‌پور استاندار، رجب رحمانی نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی، مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی، افضلی رئیس سازمان صمت، خانپور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین و جمعی از صادرکنندگان و تولیدکنندگان از این شرکت تقدیر شود.

این شرکت معتبر که در زمینه تولید فرآورده‌های نفتی با کیفیت بالا فعالیت می‌کند علاوه بر تامین نیاز داخل؛ تولیدات مطلوب خود را به کشورهای مختلف هم صادر می‌کند.

مهندس “محمد کشاورز رضایی” در پی این موفقیت در گفت‌وگو با فروردین امروز گریزی به تاریخچه فعالیت این شرکت زد و گفت: شرکت آفاق سوخت اطلس مستقر در شهرک صنعتی خرمدشت فعالیت خود را در زمینه تولید فرآورده‌های نفتی از سال۹۸ آغاز کرد و از همان ابتدا همه محصولات خود را بر پایه صادرات تولید کرد و هم‌اکنون نیز این رویه ادامه دارد.

این مدیر موفق صنعتی درباره مزیت محصولات این شرکت نسبت به سایر رقبا توضیح داد: مزیت تولیدات ما در قیاس با پالایشگاه‌های دیگر؛ استفاده از دانش فنی متخصصان و تجهیزات ایرانی است و با استراتژی دانش‌بنیان و پژوهش‌محورانه در راستای جهش تولید عمل می‌کنیم.

رضایی با تاکید بر اینکه کلیه محصولات شرکت صادر می‌شود، افزود: محصولاتمان را به کشورهای همسایه از جمله افغانستان، عراق، امارات، هند و پاکستان صادر می‌کنیم.

مدیرعامل بادرایت آفاق سوخت اطلس به طرح توسعه شرکت اشاره کرد و گفت: طرح توسعه شرکت در زمینه تصفیه انواع روغن‌های سوخته و روغن‌های صنعتی در حال احداث است که ۹۰درصد مراحل ساخت خود را پشت سر گذاشته و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

رضایی درخصوص اشتغالزایی ایجاد شده در شرکت هم توضیح داد: در حال حاضر ۱۲نفر در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند که با اجرای طرح توسعه؛ تعداد اشتغالزایی مستقیم به بیش از ۳۰نفر می‌رسد.

این مدیر موفق صنعتی درمورد عمده مشکل خود گفت: مهمترین دغدغه ما در سال‌های اخیر عدم همراهی دولت و بخش خصوصی بوده است که در صورت حمایت دولت از بخش خصوصی و نیروهای متخصص به طور حتم اتفاقات بزرگی در میدان پژوهش و نوآوری رقم می‌خورد.

“هدایت‌الله جمالی‌پور” استاندار قزوین در این مراسم اظهار کرد: تولیدکنندگان مبارزان خط مقدم مبارزه با تحریم هستند و ما با جدیت در کنار همه صادرکنندگان و تولیدکنندگان هستیم که در سال آینده با تحولاتی که در پیش است امیدواریم بتوانیم از بحران عبور کنیم.

جمالی‌پور بیان کرد: باید حمایت جدی و عملی از واحدهای موفقی چون “آفاق سوخت اطلس” صورت بگیرد تا  تولیدکننده دغدغه‌ای جز تولید نداشته باشد.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=8030
  • ارسال توسط :
  • 1872 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای “آفاق سوخت اطلس” تولیدکننده فرآورده‌های نفتی صادرکننده نمونه شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.