اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8
در مراسم کلنگ‌زنی طرح توسعه شرکت انجام شد؛

تقدیر وزیر صنعت از عملکرد شرکت بهداشتی “دکتر عبیدی”

  • کد خبر : 7947
  • 17 مارس 2021 - 14:17
تقدیر وزیر صنعت از عملکرد شرکت بهداشتی “دکتر عبیدی”
مهندس نقیب: با اجرای طرح توسعه انواع موادشوینده، بهداشتی و دارویی باکیفیت تولید می‌کنیم.

در جریان سفر یک روزه رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت و هیات همراه به استان قزوین و با حضور نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی، جمالی‌پور استاندار قزوین، خانپور مدیرعامل شهرکهای صنعتی و جمعی از مسئولان استانی، عملیات اجرایی توسعه شرکت بهداشتی دکتر عبیدی در شهرک صنعتی کاسپین آغاز شد و گام بلندی در توسعه صنعت بهداشتی و آرایشی کشور برداشته شد.

“علیرضا رزم حسینی” وزیر صنعت، معدن و تجارت در این مراسم شرکت بهداشتی دکتر عبیدی را نمونه موفق بخش خصوصی در تولید محصول باکیفیت برشمرد که باعث دلگرمی مسئولان است و با مدیریت خوب خود امروز می‌تواند رقیبی برای کشورهای دیگر در بازارهای جهانی باشد.

مهندس “علی نقیب” رییس هیات مدیره شرکت بهداشتی عبیدی که سال‌ها مدیریت ارشد صنایع مختلف از جمله شرکت کف (داروگر) را در کارنامه درخشان خود دارد در حاشیه این مراسم در گفت و گو با فروردین امروز توضیحاتی درخصوص فعالیت این شرکت داد و گفت: شرکت بهداشتی دکتر عبیدی یکی از خوشنام‌ترین و برجسته‌ترین شرکت‌های شوینده بهداشتی و آرایشی کشور است که فعالیت آن به همت مرحوم دکتر عبیدی از سال۵۴ آغاز شده است.

این فعال اقتصادی تصریح کرد: این شرکت با تولید محصولات شاخص با برندهای مطرح شامل انواع موادشوینده مانند مایع ظرفشویی با برند خاکستر، انواع ضدعفونی‌کننده‌ با برند افروز و انواع شامپو با نام‌های تجاری ناتل و سی‌رین و… در عرصه تولید محصولات بهداشتی و آرایشی پیشتاز است.

وی اضافه کرد: با شیوع ویروس کرونا نیز در کشور، با تلاش بی‌وقفه همکاران در شرکت به سرعت توانستیم با تولید محلول ضدعفونی کننده دست؛ بخش قابل توجهی از نیاز بازار به این محصول مهم را تامین کنیم تا رسالت اجتماعی خود در قبال جامعه و مردم را ایفا کرده باشیم.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران تاکید کرد: تولیدات شرکت بهداشتی دکتر عبیدی سلامت‌محور است و از محصولات شاخص کشور به شمار می‌رود و به دلیل کیفیت فرمولاسیون؛ اغلب توسط پزشکان توصیه می‌شود.

رییس هیات مدیره شرکت بهداشتی دکتر عبیدی عنوان کرد: این شرکت از سال۱۳۹۳ ماده نگهدارنده شیمیایی و مضر پارابن که عوارض متعددی برای مصرف‌کنندگان دارد را از محصولات خود حذف کرده و با جایگزینی مواد نگهدارنده طبیعی، گام بلندی در زمینه تولید محصولات سلامت محور، سازگار با پوست و نیز محیط زیست برداشته است.

نقیب به راه‌اندازی نخستین و تنها واحد تولید محصولات آرایشی ارگانیک در کشور در سال۱۳۹۳ و تولید محصولات در سطح استانداردهای جهانی اشاره کرد و گفت: محصولات ارگانیک شرکت بهداشتی دکتر عبیدی که با نام تجاری میراکل تولید می شوند؛ موفقیتی ملی است که می تواند با محصولات صاحب نام جهانی رقابت کند.

وی در خصوص اجرای طرح توسعه شرکت توضیح داد: با توجه به اینکه افزایش تولید و تامین نیاز مصرف‌کنندگان، رونق اقتصادملی و تحقق خودکفایی ملی در حوزه‌های اقتصادی از مهمترین برنامه‌های این شرکت است به همین دلیل ایجاد طرح توسعه و راه‌اندازی دوفاز  پروژه در شهرک صنعتی کاسپین را برنامه‌ریزی کردیم.

این مدیر موفق صنعتی ضمن تقدیر از حمایت مسئولان استانی به ویژه استاندار، رییس سازمان صمت و مدیرعامل شهرکهای صنعتی استان قزوین از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران تصریح کرد: با دعوت استاندار و مدیران صنعتی استان در شهرک صنعتی کاسپین حضور پیدا کردیم تا با ایجاد طرح توسعه مجموعه بتوانیم در خودکفایی ملی نقش بیشتری را ایفا کنیم.

رییس هیات مدیره شرکت بهداشتی دکتر عبیدی در معرفی فاز جدید شرکت تشریح کرد: این مجموعه در زمینی به مساحت۵۰هزارمترمربع و در دو قطعه زمین با سرمایه‌گذاری ۱۷۰۰میلیارد ریال اجرا می‌شود که در فاز بهداشتی آن انواع محصولات شوینده و بهداشتی و در فاز دوم پروژه که دارویی است، انواع مکمل‌ها و مواداولیه مورد نیاز صنعت تولید خواهد شد و زمینه اشتغال برای ۳۱۰نفر فراهم می‌شود.

“حمیدرضا خانپور” مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین، شرکت بهداشتی دکتر عبیدی را الگویی موفق در عرضه تولید و صنعت برشمرد و گفت: این شرکت یکی از واحدهای موفق و فناور است که با مدیریت خوب خود در تولید و اشتغالزایی همواره پیشتاز بوده است و ما نیز برای رفع دغدغه‌های این واحد تولیدی از هیچ کوشش و حمایتی دریغ نخواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=7947

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.